دانش‌پژوه فلسطینی: حمایت از غزه وظیفه انسانی همه مردم دنیا است

دانش پژوه فلسطینی جامعه المصطفی العالمیه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات بی سابقه صهیونیست ها در نوار غزه را وظیفه انسانی همه مردم دنیا به ویژه مردم آزادی خواه جهان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد احمد حرب در آیین افتتاحیه کنگره بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز که با حضور پژوهشگران ملی و بین المللی و دانشجویان در سالن شهید سلیمانی واحد خواهران دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی طی دو ماه گذشته، عنوان کرد: متأسفانه در نسل کشی و جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی بیش از ۲۰ تن از اعضای خانواده و بستگانم را از دست داده ام و اطلاع دقیقی از وضعیت سایر آشنایان و بستگانم ندارم.

وی حملات این روزهای رژیم کودک کش صهیونیستی را به سابقه خواند و گفت: اکثر کشته شدگان این جنایات کودکان و زنان هستند و روزانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ انسان بی دفاع به شهادت می رسند و در بعضی روزها این آمار به هزار نفر می رسد.

به گفته این دانشجوی فلسطینی قتل ‌عام هزاران انسان بی ‌دفاع و غیرنظامی از جمله به شهادت رساندن هزاران کودک بی‌گناه فلسطینی ساکن غزه و کشتار هزاران زن همراه با اقدامات غیرانسانی همچون بمباران بیمارستان به دست رژیم صهیونیستی طی دو ماه گذشته، روی سیاه‌ترین جنایتکاران تاریخ را در مقایسه با این صهیونیست ‌ها سفید کرده است.

وی ضمن قدردانی از ملت ایران و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران بخاطر حمایت‌ از مردم فلسطین، گفت: جمهوری اسلامی ایران این قدرت را دارد تا سایر دولت‌های اسلامی و ملت های آزادی خواه را برای حمایت از مردم فلسطین همراه کند.

این دانشجوی فلسطینی با اشاره به حمایت‌های مردم اروپا و آمریکا از مردم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و توقف کامل جنگ، عنوان کرد: همزمان با تشدید عملیات بمباران غزه از سوی رژیم صهیونیستی، معترضان حامی فلسطین در سراسر جهان تجمعاتی را برگزار می کنند و خواستار برقراری هر چه سریع ‌تر آتش‌بس شدند.

وی افزود: از مردم ولایتمدار ایران به ویژه مشهد الرضا(ع) تقاضا دارم که در صورت امکان هر هفته بعد از اقامه نماز جمعه با تظاهرات خود علاوه بر اعلام حمایت از مردم غزه، از مجامع بین‌الملی توقف کامل جنگ را مطالبه نمایند.

پایان پیام/

کد خبر 1739773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha