اردوی یک‌روزه فرهنگی امدادی کانون‌های دانشجویی در آستارا برگزار شد

صفردوست گفت: اردوی یک‌روزه فرهنگی امدادی کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر گیلان به میزبانی آستارا در باش‌محله روستای کانرود این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، یاسر صفردوست امروز(چهارشنبه، ۲۹ آذر) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با هدف  توانمندسازی جوانان در برابر حوادث و مشارکت در کارهای گروهی، اردوی یک‌روزه فرهنگی امدادی کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر گیلان به میزبانی آستارا در باش‌محله روستای کانرود بخش لوندویل آستارا برگزار شد.

اردوی یک‌روزه فرهنگی امدادی کانون‌های دانشجویی در آستارا برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر گیلان افزود: شرکت‌کنندگان در این اردو، تعامل و ارتباط موثر با هم و مسئولیت‌پذیری را به عنوان یک تمرین و تجربه آموزش دیدند.

وی با اشاره به اینکه در اردوی یک‌روزه فرهنگی امدادی کانون‌های دانشجویی هلال احمر گیلان، دبیران و نائب دبیران ۲۱ کانون دانشجویی از ۱۵ شهرستان حضور داشتند، تصریح‌کرد: تقدیر و تشکر از زحمات همه دبیران و نائب دبیران کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر از دیگر اهداف برپایی این اردو بود.

اردوی یک‌روزه فرهنگی امدادی کانون‌های دانشجویی در آستارا برگزار شد

صفردوست با بیان‌اینکه اردوی فرهنگی امدادی کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر گیلان در بخش خواهران برگزار شد، خاطرنشان‌کرد: اردوی مذکور با مشارکت جوانان پویا و با نشاط کانون‌های دانشجویی برگزار و کارگاه‌هایی از جمله برپایی اردوگاه اسکان اضطراری، آموزش‌های مهارت‌های اردویی، آموزش چهره به چهره امداد و کمک‌های اولیه و کارگاه مهارت‌های کاربردی به اجرا در آمد و در حاشیه این اردو همچنین برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، مذهبی و ورزشی برگزار شد.

کد خبر 1739875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha