نماز درحقیقت تجلی ارتباط بین بنده و خداوند است

حجت الاسلام مختاری نماز بهترین و عمیق ترین و روشن ترین راه ارتباط با خدا دانست و گفت: نماز درحقیقت تجلی ارتباط بین بنده و خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام باقر مختاری در اجلاس نماز شهرستان بن گفت: نماز درحقیقت تجلی ارتباط بین بنده و خداوند است.

نماینده ولی فقیه در اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اعمالی است که به آن در اسلام توصیه‌ بسیاری شده و بر آن تأکید فراوانی در دین اسلام و روایات وارد شده است، نماز درحقیقت تجلی ارتباط بین بنده و خداوند است.

وی ابرازکرد: اقامه نماز باید همواره در الویت زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی قرار گیرد که در این راستا نقش مسئولان ادارات، نهادها، رابطین و دبیران اقامه نماز باید پر رنگ تر باشد.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت اقامه نماز در ادارات و مدارس اظهار کرد: نکند مدیران و مسئولین استان در برپایی اقامه نماز در ادارات و مدارس سستی کنند، اقامه نماز باید در خانواده، ادارات و در مدارس بسیار مورد تأکید قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در اداره کل جهاد کشاورزی در استان اظهار کرد: نماز از ارکان اسلام شناخته می‌شود، این شیوه و سبک عبادت و پرستش و نیایش خداوند، مرز میان اسلام و کفر را نشان می‌دهد، پیامبر اسلام (ص) نماز را ستون دین دانسته‌اند و صدها صفت کمالی و نقش و آثار برای آن بیان شده است.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: همین که انسان اول وقت می تواند نماز بخواند و نمیخواند یعنی ضایع کردن نماز، لذا نکند نماز را ضایع کنیم و سبک بشماریم، اگر اداره ای به یک ادراه ای تبدیل شود که وقت نماز اهمیتی به نماز ندهد و اگر جامعه ما جامعه ای شد که از کنار مسجد گذر کند، صدای اذان مسجد را بشنود و بی تفاوت رد شود این یعنی نماز را ضایع کرده است، ما باید همیشه در برپایی اقامه نماز اول وقت و به جماعت تلاش کنیم.

کد خبر 1739887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha