آمادگی میزبانی از کاروان‌های راهیان نور را در خوزستان داریم

حسینی محراب از آمادگی کامل استان خوزستان برای میزبانی از زائران مناطق جنگی و کاروان راهیان نور در یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «علی‌اکبر حسینی محراب» امروز (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) در نشست قرارگاه مرزی راهیان نور که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری، کشوری و استانی در اردوگاه میثاق با شهدای آبادان برگزار شد، از پشتیبانی کامل دستگاه‌های اجرایی خوزستان برای حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدای این استان خبر داد و اظهار کرد: در سال‌های گذشته برای حضور کاروان‌های راهیان نور اقدامات قابل قبولی انجام شده و امسال نیز با هماهنگی نیروی دریایی بستر سفرهای دریایی کاروان‌ها برای بازدید از عملیات‌های آبی دفاع مقدس افزایش می‌یابد.

استاندار خوزستان، بر ضرورت دیدار اعضای کاروان‌های راهیان نور با خانواده‌های معظم شهدا تاکید کرد و افزود: کاروان‌های راهیان نور در سفر به مناطق عملیاتی جنوب با خانواده‌های شهدا در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه و اهواز دیدار داشته باشند تا پیوند کاروان‌ها و خانواده شهدا مستحکم‌تر شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان در سال جاری، تصریح کرد: حضور اعضای راهیان‌ها نور در این کنگره باعث افزایش عزت شهدا و خانواده‌های آنان خواهد شد.

حسینی محراب به مسئله امنیت کاروان‌های راهیان نور در سفر به استان خوزستان اشاره کرد و ابراز داشت: شوراهای تامین در شهرستان‌ها جلساتی را به صورت مرتب برگزار و نگرانی‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته و حضور راهیان نور، امنیت مضاعفی برای استان به دنبال دارد.

وی بیان کرد: برای اینکه یادمان‌های دفاع مقدس صاحب ردیف بودجه‌ای در بودجه عمومی کشور شوند تلاش های بسیاری صورت گرفته است.

استاندار خوزستان، ادامه داد: این اماکن نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و برخی نیز فاقد زیرساخت مناسب هستند این در حالی‌ است که بنگاه‌های اقتصادی موجود در استان نیز باید در حفظ و صیانت از حرکت عظیم راهیان‌نور یاری رسان باشند.

کد خبر 1739958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha