افتتاح ۳۵ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان

منصوری از افتتاح حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محسن منصوری در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان، حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی در استان به بهره برداری می رسد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری افزود: در این سفر بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و حدود هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان طرح های مختلف اقتصادی افتتاح می شود.

وی، آغاز به کار رسمی منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان بعد از سالها انتظار، برگزاری جشن احیای ۱۲۸ واحد اقتصادی و صنعتی راکد و نیمه فعال، افتتاح پروژه های متعدد حوزه حمل و نقل و زیر ساخت های جاده ای با اعتبار بیش از چهار و ۵۰۰ میلیارد تومان، افتتاح و تحویل سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری و روستایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان از جمله این طرح ها برشمرد.

منصوری ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی لایروبی خلیج گرگان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان، افتتاح طرح ملی فیبررسانی به منازل و کسب و کارها به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان و افتتاح پروژه های مختلف آبرسانی، تصفیه خانه ها و برق رسانی با اعتبار پنج هزار میلیارد تومان از دیگر پروژه های قابل افتتاح در سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان است.

کد خبر 1740038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha