باید از ظرفیت های استان گلستان به خوبی استفاده کرد

آیت الله رئیسی گفت: استان گلستان دارای ظرفیت های زیادی همچون؛ گردشگری، دریا، صنعت، معدن و کشاورزی است و باید به آن توجه ویژه شود و از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه ۳۰ آذر) در بدو ورود به استان گلستان در فرودگاه بین المللی گرگان در جمع خبرنگاران گفت: در دور اول سفر به استان گلستان، به نیازهای فوری و ضروری استان واقف شدیم و دوستان و همکاران ما با همکاری مردم بسیج شدند و گام های ضروری را دنبال کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه شناخت و حل مسئله مورد توجه این دولت است، افزود: ما از کنار مسائل نمی گذریم و باید مسائل و راهکارهای آن را شناخت و برای حل آن چاره کرد.

وی ادامه داد: هدف ما این است که با کمک مردم و نخبگان نهضت حل مسئله را دنبال کنیم.

آیت الله رئیسی گفت: طرح های استان گلستان در دور اول سفر، طرح های قابل توجهی بوده است و مبالغ قابل توجهی هم در این استان هزینه شده است.

وی با تشکر از تلاش های مسئولان استانی، نماینده ولی فقیه در گلستان و نمایندگان مجلس، تاکید کرد: ما باید برنامه داشته باشیم و در کنار برنامه نیز کارنامه داشته باشیم.

رئیس جمهور افزود: در دور دوم سفر نیز موارد ضروری دنبال می شود و دوستان ما بسیج خواهند شد. حل مسائل نیازمند کار جهادی است و با روحیه جهادی و بسیجی کارها دنبال خواهد شد.

وی گفت: استان گلستان دارای ظرفیت های زیادی همچون؛ گردشگری، دریا، صنعت، معدن و کشاورزی است و باید به آن توجه ویژه شود و از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

کد خبر 1740043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha