حرف منطقی جبهه مقاومت پایان دادن به کودک کشی توسط رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حمایت جبهه مقاومت از مردم غزه گفت: حرف منطقی جبهه مقاومت پایان دادن به کودک کشی توسط رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امرزو(۱ دی) در در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد به جنایات کودک کشی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهارداشت: حرف منطقی جبهه مقاومت پایان دادن به کودک کشی توسط رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه بروجرد به حمایت همه جانبه آمریکا از این رژیم جنایتکار اشاره کرد و افزود: رزمندگان جبهه مقاومت پایگاه های آمریکای جنایتکار را در عراق می زنند و در تقسیم کار دیگر، جبهه مقاومت رزمندگان یمنی و حزب الله به وظایف خود در مقابله با رژیم صهیونیستی، عمل می کنند.

وی با بیان اینکه در غزه رزمندگان شجاعانه می جنگند، ادامه داد: رزمندگان در غزه صدها خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده اند که این کار کوچکی نیست.

گرانی ها کنترل شود

حجت الاسلام حسینی در ادامه به مدیریت جهادی و اقدامات موثر رئیس جمهور اشاره و عنوان کرد: اقدامات فراوانی در این دولت انجام می شود و انتظار می رود مشکل گرانی ها که گریبان گیر مردم شده است نیز برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: آبرسانی، احداث جاده و راه آهن و راه اندازی بیمارستان ها از جمله اقدامات دولت کنونی است که با اخلاص و تقوا و به دور از غلو و سیاسی کاری انجام می شود.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنانش به بی توجهی مسئولان استانی نسبت به حل مشکل نساجی بروجرد اشاره و بیان کرد: مسئولان استان بدانند فقط با حرف زدن کارها درست نمی شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آیین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در ایام فاطمیه بیان داشت: شهدای گمنام عطر معنویت را در شهرهای کشور پراکنده کردند.

وی به شهادت ۱۱ تن از جوانان نیروی انتظامی در هفته گذشته را تسلیت گفت و عنوان کرد: این جوانان مخلص و خدمتگزار به مردم و نظام هستند.

امام جمعه بروجرد گفت: دشمن تصور می کند با شهادت آنها، نیروی انتظامی تضعیف می شود در حالی که با این اتفاقات مردم در دفاع و حمایت از نظام و انقلاب جدی تر می شوند.

کد خبر 1740241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha