اقدامی کم‌نظیر از سوی خیرین جوان تبریز

مدیرعامل مجمع خیرین جوان از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل اقلام شب یلدا در تبریز خبر داد.

«محرم بیرق دار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل اقلام شب یلدا در تبریز خبر داد و اظهار داشت: تمامی این بسته ها توسط مردم و کارآفرینان نوع دوست آذربایجان شرقی تهیه شده و در شب یلدا به منازل نیازمندان ارسال شد. 

مدیر عامل مجمع خیرین جوان گفت: مجمع خیرین جوان امسال یازدهمین سال است به همت مردم خیر و نیکوکار آذربایجان توانسته است با توزیع بسته های یلدایی گرما بخش بلندترین شب سال نیازمندان تبریز باشد. 

وی با تقدیر از گروه‌های مختلف مردمی در همراهی این اقدام خیرخواهانه ادامه داد: امسال ۱۰ هزار بسته یلدایی شامل هندوانه، پشمک، انار، پرتقال، باقالی، شکلات، بادام زمینی، تخمه بصورت بسته بندی شده به برخی از محلات توزیع شد. 

بیرق دار گفت: ۲۰۰ نفر از جوانان تبریز در بسته بندی پک های یلدایی به ما کمک کردند که تمامی این بسته ها توسط مردم و کارآفرینان نوع دوست آذربایجان شرقی تهیه و در شب یلدا به منازل نیازمندان واقعی تبریز ارسال شد. 

مدیر عامل مجمع خیرین جوان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر بسته یلدایی تقریبا ۸۰۰ هزار تومان بوده که ریال به ریال هزینه لازم جهت تهیه بسته ها از سوی خود مردم و خیرین سراسر کشور بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک یک هزار و ۳۰۰ خانواده تحت پوشش موسسه «خیرین جوان تبریز» هستند و از حمایت های مستمر این موسسه بهره مند می شوند و تاکنون تعدادی از افراد تحت پوشش این موسسه با برخورداری از حمایت های صورت گرفته به خودکفایی رسیده اند.

کد خبر 1740425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha