مشارکت ۳۸ گروه نمایش کانون‌های مساجد خراسان رضوی در جشنواره ملی تئاتر شبستان

حجت الاسلام افکار با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در حضور و مشارکت در اولین جشنواره تئاتر ملی شبستان پیشتاز هستند گفت: ۳۸ گروه نمایش از کانون های مساجد خراسان رضوی در اولین جشنواره ملی تئاتر شبستان شرکت کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر ملی شبستان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت : ۳۸ گروه نمایشی کانون های مساجد خراسان رضوی در این جشنواره حضور خواهند داشت.

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اهمیت توجه به مقوله هنر و استفاده از ابزار های هنری برای ترویج معارف اسلامی و الهی و آموزه های دینی ، ابراز داشت : جشنواره ملی تئاتر شبستان با موضوعات قصص قرآنی، احادیث و روایات و آموزه های اخلاقی، نماز ، جوان و جامعه ، دین تکنولوژی و دنیای امروز و ایثار و مقاومت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام افکار با تاکید بر اینکه این رویداد بزرگ هنری با مشارکت گروه های نمایش کانون های مساجد و مسجدی ها در حال برگزاری است، تصریح کرد: این جشنواره در ۵ بخش عمومی، کودک و نوجوان، تئاتر کاغذی، تئاتر خلاق و بانوان برگزار خواهد شد.

گفتنی است اولین جشنواره ملی تئاتر شبستان اسفند ماه با اجرای گروههای منتخب استانی در ۱۶ مسجد منتخب تهران به کار خود پایان خواهد داد.

پایان پیام/

کد خبر 1740750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha