افتتاح نخستین آموزشگاه آزاد هنرهای سنتی نگارگری آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از افتتاح نخستین آموزشگاه آزاد هنرهای سنتی نگارگری با عنوان «مژگان» در این شهرستان خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین آموزشگاه آزاد هنرهای سنتی نگارگری با عنوان «مژگان» همزمان با ۴ دی، بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان با حضور مسئولین افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این آموزشگاه با مدیر مسئولی «مژگان مسی» تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند.

افتتاح نخستین آموزشگاه آزاد هنرهای سنتی نگارگری آران و بیدگل

قربانی ادامه داد: زبان هنر به عنوان ابزار و یکی از راه های فرهنگ و گفتگوی بین فرهنگی و گفتگوی بین منطقه ای؛ گیراترین، جذابترین و اثرگذارترین زبان هاست.
 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ابراز امیدواری کرد: این آموزشگاه مکانی برای شناسایی استعدادها و تقویت جایگاه هنر و هنرمند باشد.  

«مژگان مسی» هنرمند جوان آران و بیدگلی از سال ۱۳۸۹ فعالیت هنری حرفه ای خود را آغاز کرده است و علاوه بر شرکت و کسب مقام در جشنواره های داخل و خارج از کشور همچون البرده عربستان، زیتون بورنو ترکیه، فرانسه و فجیره عربستان؛ تاکنون در دو سالانه ها، نمایشگاه ها و جشنواره های متعدد  ملی و بین المللی حائز رتبه های متعدد شده است.

افتتاح نخستین آموزشگاه آزاد هنرهای سنتی نگارگری آران و بیدگل

کد خبر 1740762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha