«هفته مشهد» هفته ای پر از غافلگیری و تخفیفات برای مشهدی‌ها

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: به مناسبت «روز مشهد» در هفته مشهد از ۴ الی ۱۰ دی ماه تخفیفات ویژه ای برای زائران و مجاوران مشهد دیده شده است.

سید جلیل بامشکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان در مشهد در خصوص انتخاب یک روز به عنوان روز مشهد، اظهار کرد: دهم دی ماه که مصادف با سالروز قیام مردم مشهد و ورود امام به شهر طوس است به عنوان روز مشهد نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در حالی پیگیری هستیم این روز به صورت کشوری نیز مصوب شود، افزود: با هدف حضور مردم در این روز هویت ساز و معرفی ظرفیتهای مشهد از ۴ دی ماه تا روز مشهد یعنی ۱۰ دی به مدت ۷ روز برنامه ها و تخفیف های مختلفی برای مردم مشهد در نظر گرفته شده است.

بامشکی بیان کرد: برای سینماها، باغ ها، خانه های تاریخی و سالن های ورزشی مشهد به مناسبت «روز مشهد» برای زائرین و مجاورین تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است

وی ادامه داد: مجموعه آبی شرکت برق گلشن در یک هفته ۳۰ درصد تخفیف به مردم ارائه می شود و مجموعه آبی شهید قربانی با ۵۰ درصد تخفیف خدمات خود را به مردم ارائه می دهد. 

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد تصریح کرد: کتاب فروشی های کتاب رسان، آبروین، شهر کتاب، کتاب شهر ایران، پاتوق کتاب شعبه یک تا ۳، به نشر استان قدس رضوی و فرا کتاب کتابهای خود را بین ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در این هفته می فروشند.

بامشکی افزود: نمایش های یک جای خالی، پادشاه کوته له، سیندرلا و موش‌های زبل، ربات کوچولو و تهمینه، پینوکیو، آرزوهای عجیب، رورنس، خندوق، توهم، کلاغ خبر چین و الاغ عصبانی، ترمز اضطراری و خیمه شب بازی عاشقی مبارک با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

وی ادامه داد: موزه مرکزی حرم امام رضا (ع) موزه نادری، موزه آرامگاه فردوسی موزه بزرگ خراسان و موزه تاکسیدرمی، گنجینه قرآن نفایس، بنای هارونیه و موزه علوم زمین مردم می تواند بایت این موزه ها را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد اضافه کرد:به مناسبت روز مشهد بوستان غدیر، باغ گلها، باغ مشهد، باغ پرندگان خدمات خود را با ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می دهند.

بامشکی تصریح کرد: سینماها مشهد از جمله هویزه، اطلس، آفریقا، سینما برفی، ویلاژتوریست، گلشن، سیمرغ، مهر کوهسنگی، پارک بازار هم به مناسبت روز مشهد به مدت یک هفته یعنی از ۴ دی ماه تا ۱۰ دی ماه بلیت شان را با ۵۰ درصد تخفیف می فروشند.

 وی عنوان کرد: به مناسبت روز مشهد تورهای گردشگری بازدید از مجموعه تاریخی توس، خانه های تاریخی، بازدید از گذر محلات تاریخی و تور حرم شناسی خدماتشان ۵۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

 وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای بهره مندی از این تخفیف ها می توانند با مراجعه به سایت mizban.mashhad.ir یا اپلیکلیشن همراه مشهد از تخفیف ها در بازه زمانی درصد تخفیف و ظرفیت مجموعه ای که تخفیف می دهند، مطلع شوند.

وی افزود: لیست مجموعه هایی که در این ۱۰ روز تخفیفات خود را به مردم ارائه می دهند هنوز در حال تکمیل است و مجموعه های دولتی و غیر دولتی می توانند با مراجعه به دبیرخانه «روز مشهد» واقع در فرهنگسرای بهشت نسبت به این موضوع اقدام کنند.

گفتنی است: ۱۰ دی ماه که سالروز قیام خونین مردم مشهد علیه نظام ستم شاهی و همچنین به روایتی سالروز ورود امام رضا به شهر توس به نام روز مشهد نام گذاری شده که به این مناسبت از ۴ دی ماه تا ۱۰ دیماه که روز مشهد است به مدت یک هفته برنامه مختلفی در این زمینه در مشهد برگزار می شود.

 انتهای پیام/

کد خبر 1740809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha