دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی برگزار شد

دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی امروز (۴ دی) در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی ضمن تقدیر از تلاش های بسیجیان در عرصه های مختلف گفت: بسیجیان همواره با فعالیت های جهادی نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب داشته اند.  

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، صمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویزه با گرامیداشت یاد و خاطره  ۱۳۰ شهید عملیات کربلای چهار  استان مرکزی، افزود: اراده و ارادت در این عملیات ها به واسطه رشادت رزمندگان دلیر ایرانی موج می‌زد.  

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این جنگ دشمن آرایش ما را بر هم زده بود، اظهار داشت: به فرمان امام عملیات برپا شد حتی مجروحان عملیات کربلای  ۴ خود را به عملیات کربلای ۵ رساندند و نتیجه آن پیروزی شد که این نشان می‌دهد نتیجه همدلی پیروزی خواهد بود.  


در ادامه این مراسم محسن ذوالفقاری، رئیس جمع بسیجیان استان مرکزی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: گفتمان قدرت در واژه بسیج به خوبی مشخص است.  


 
وی با اشاره به اینکه در هیات اندیشه ورز ۵۹۴ مصوبه در کل اقشار استان وجود داشت، افزود: ۵۰۴ فعالیت و جلسه در مجمع بسیجیان برگزار شده است.  

این مقام مسئول ادامه داد: کنشگران بسیجی در در بحث احیای مسائل استان بسیار فعال بودند و حدود ۳ ماه بررسی طرحها به طول انجامید که در نهایت ۶ طرح انتخاب شدند.  

رئیس مجمع بسیجیان استان عنوان کرد: طرح‌های نهایی شامل طرح پالایش آلایندگی هوای کلانشهر اراک، طرح بررسی عوامل موثر در تورم بالای استان نسبت به میانگین کشوری، بحث هویت بخشی به دختران، طرح تربیت و توانمندسازی کنشگران حجاب و عفاف، طرح تهیه شناسنامه بهداشتی دختران دانش آموز، طرح پاتق‌های گفت‌وگو در بحث آسیب شناسی وضعیت جوانان است.  


به گزارش خبرنگار شبستان، دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان و بسیجیان استان مرکزی برگزار و در این نشست معصومه انصاری به عنوان رئیس مجمع، محسن ذوالفقاری به عنوان نائب رئیس و فرشته شراهی به عنوان ناظر مجمع بسیج استان انتخاب شدند.

کد خبر 1740811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha