دوره تربیت مربی قرآن کریم در اصفهان برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم در این استان به مدت سه روز خبرداد.

«علی تمنایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به پیش بینی برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم ویژه فعالان این حوزه اظهارداشت: این دوره با رویکرد فعالیت های نوین آموزشی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، فعالان قرآنی، مربیان مراکز و موسسات و کانون های فرهنگی و هنری مساجد را از مهمترین مخاطبان این دوره سه روز اعلام کرد.

وی افزود: دوره آموزشی نوین قرآنی پنج شنبه این هفته آغاز و تا روز شنبه نهم دی ماه در دو نوبت صبح و عصر ادامه دارد.

تمنایی توانمندسازی مربیان و افراد علاقه مند در حوزه قرآن را مهمترین هدف این رویداد اعلام کرد و اذعان داشت: مربیان متعددی در رشته های قرائت، تلاوت، تفسیر و آموزش مقدماتی قرآن فعالیت می کنند اما نیازمند فراگیری مفاهیم تخصصی برای رشد و پیشرفت هستند.

وی ادامه داد: باید محتواهای آموزشی استاندارد سازی و دارای هدف مشخص باشند تا اینکه فراگیران کلاس ها در سطوح مختلف بتوانند به جایگاه مناسبی برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان فعالیت های قرآنی در این استان را حائز اهمیت دانشت و اذعان داشت: تعداد موسسات قرآنی به 600 باب می رسد که این مراکز نقش مهمی در توسعه و تعمیق فرهنگ و اشاعه مفاهیم کتاب مقدس دارند.

وی فعالیت های هدفمند قرآنی را زمینه ساز رشد و پیشرفت افراد با استعداد در این حوزه بیان کرد.

تمنایی یادآورشد: مدیرکل مدیر کل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدرس این دوره هستند.

کد خبر 1741012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha