برگزاری چهارمین یادواره شهدای غواص استان/ ۳۲ شهید غواص سهم آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای آذربایجان غربی گفت: چهارمین یادواره شهدای غواص و شهدای امنیت استان در ارومیه با هدف بزرگداشت رشادت و شجاعت شهدا و عمل به فرامین رهبر انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، رسول خداویردی وند،رئیس دانشگاه فنی حرفه ای آذربایجان غربی، ۵ دی ماه در چهارمین یادواره شهدای غواص استان که در سالن جلسات دانشگاه قاضی طباطبایی برگزارشد، گفت: چهارمین یادواره شهدای غواص و شهدای امنیت استان در ارومیه  با هدف بزرگداشت رشادت و شجاعت شهدا و عمل به فرامین رهبر انقلاب برگزار شد.

وی افزود: عمل به جهاد تبیین از اهداف دیگر برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و یادواره شهدا است.

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در فضایی قرار داریم که کشور در جنگ ترکیبی و جنگ روایت ها قرار دارد و علاج و سلاح این جنگ نیز جهاد تبیین است.

وی گفت: هیات علمی، اساتید دانشگاهی و دانشگاهیان سهم بزرگی در جهاد تبیین دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر شهدا غواص را در جامعه نشان دهند.

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای آذربایجان غربی  ادامه داد: اساتید دانشگاهی با استفاده از فضای دانشگاهی درصدد تعریف فرهنگ ایثار و مقاومت به جوانان این مرز و بوم باشند چراکه آینده ایران در دستان این دانشجویان است

این مسئول افزود: در پایان این یادواره از خانواده ۳۲ شهید غواص استان که در عملیات کربلای ۴و ۵، خلیج فارس و والفجر به شهادت رسیده اند و ۳ شهید مدافع امنیت استان که سال گذشته در جریان اغتشاشات به شهادت رسیدند، تجلیل شد. 

کد خبر 1741053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha