ترور شهید رضی بار دیگر ماهیت تروریستی و خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی را برای دنیا آشکار کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترور ناجوانمردانه سید رضی موسوی بار دیگر ماهیت تروریستی و خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی را برای دنیا آشکار نمود و قطعا این اقدام تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج شهادت سردار سید رضی موسوی را تبریک و فقدان ایشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: این شهید والامقام از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه، دیپلمات عضو سفارتخانه جمهوری اسلامی در دمشق و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شهید نقش بسیار برجسته‌ای در پشتیبانی از جبهه مقاومت در مبارزه علیه رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی از جنگ 33 روزه تا طوفان‌الاقصی داشت و در ریل گذاری، کادرسازی و تربیت نیرو برای امر پشتیبانی مستمر و پایدار جبهه مقاومت بسیار موفق عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سردار سید رضی موسوی از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم آسمانی شد.

حجت الاسلام خاضع گفت: این ترور ناجوانمردانه بار دیگر ماهیت تروریستی و خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی را برای دنیا آشکار نمود و قطعا این اقدام تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند و رژیم کودک کش صهیونیستی تاوان سختی نسبت به این اقدام وحشیانه خود خواهد داد.

کد خبر 1741072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha