جذابیت مساجد در کارکردهای آن است 

حجت الاسلام حاجتی با تاکید بر اینکه مسجد زمانی جذابیت دارد که کارکرد داشته باشد، احیا کارکردهای آنرا یک ضرورت دانست و گفت: تربیت هنرمند و نیروی متعهد انقلابی برای آینده کشور رسالت کانون‌های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی_ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان امروز(چهارشنبه، ۶ دی) در بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ستاد استان با بیان اینکه مسجد محور حکمرانی اسلامی است گفت: در جامعه اسلامی باید مسجد، محور همه فعالیت‌های جامعه باشد.

وی خواستار اجرای فعالیت‌ها به‌ویژه فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مساجد شد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی در مساجد باید روز به روز افزایش یابد و نگاه به مسجد به ویژه در بحث حمایتی تقویت شود.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه در برهه‌ای شاهد کمرنگ شدن فعالیت‌های مسجدی بودیم تصریح کرد: مسجد زمانی جذابیت دارد که کارکرد داشته باشد و احیا کارکردهای آن یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۶۹ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۸۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد گیلان فعالیت می‌کنند اظهار کرد: تربیت هنرمند و نیروی متعهد انقلابی برای آینده کشور رسالت کانون‌های مساجد است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در پایان خواستار حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از کانون‌های فرهنگی هنری و فعالیت‌های مسجد محور شد.

جذابیت مساجد در کارکردهای آن است 

کد خبر 1741196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha