آذربایجان‌غربی سرزمین مجاهدت ها است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی سرزمین مجاهدت ها است و مردمان این دیار همواره از آب و خاک و ارزش های دین دفاع کرده و در هشت سال نیز در صحنه حاضر بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی، در اختتامیه جشنواره ترنم فتح، فانوس و تاتار سنگر گفت: ما اگر قرار باشد یک فرایند فرهنگی برای استان در نظر بگیریم این جشنواره هم در دل آن تعریف می شود  و ما برای امسال و سال آینده برنامه های فاخر فرهنگی را در استان در نظر داریم

وی افزود: مسئولان، هنرمندان و پیشکسوتان موتور محرک این کار فرهنگی خواهند بود و اوج آن در سال ۱۴۰۴ با برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید نشان می دهد.

این مسئول ادامه داد: آذربایجان‌غربی سرزمین مجاهدت ها است  و مردمان این دیار همواره از آب و خاک و ارزش های دین دفاع کرده و در هشت سال نیز در صحنه حاضر بودند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: بعد از جنگ تحمیلی نیز مردم آذربایجان‌غربی در دفاع از این آب و خاک و مقابله با استکبار پیشقدم بوده اند.

آذربایجان‌غربی سرزمین مجاهدت ها است

مجاهدت همچنان در آذربایجان‌غربی وجود دارد

وی افزود: مجاهدت همچنان در آذربایجان‌غربی وجود دارد و  توجهات به یادمان ها در استان ضروری است.

این مسئول گفت: باید امکانات در یادمان ها فراهم کنیم و همه در تراز کاری که در آینده انجام می دهیم این فرآیند را تکمیل کرده و کمک کنیم و به پیشواز کنگره ملی شهیدان برویم.

کد خبر 1741222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha