برگزاری دومین رویداد قرار سلیمانی‌ها در کانون‌های مساجد خراسان رضوی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری دومین رویداد قرار سلیمانی ها در استان خبر داد.  

حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی بمناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، دومین رویداد قرار سلیمانی ها را در کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی را برگزار می نماید.

وی با بیان اینکه این رویداد دارای بخش های مختلفی هنری و فرهنگی، قرآنی و جهادی است افزود:  آوای مقاومت یکی از بخش های این رویداد است که در آن گروه‌های سرود کانون های مساجد به اجرا خواهند پرداخت.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ادامه داد: "روایت مقاومت" بخش دیگری از این برنامه است که شامل روایتگری و خاطره گویی در حوزه مقاومت است.

وی اضافه کرد: برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نونهالان با عنوان "قاب های ماندگار" و ارایه خدمات جهادی عرصه فرهنگ و هنر تحت برنامه "عهد خدمت" از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این رویداد است.

 حجت الاسلام افکار گفت: برگزاری نشست های بصیرتی نوجوانانه با عنوان "نسل سلیمانی" و برگزاری محافل قرآنی "شب های نورانی" و معرفی و خوانش کتاب و وصیت نامه سردار سلیمانی و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه های رویداد قرار سلیمانی‌هاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در خصوص زمان برگزاری این رویداد گفت: این رویداد از ۹ الی ۱۳ دیماه ۱۴۰۲ در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.  

وی با بیان اینکه کانون های برتر و مدیران کانون های برتر تجلیل خواهند شد، یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری جهت اعلام آمادگی فرم ثبت را از طریق لینک سایت https://survey.porsline.ir/s/g۶aUXJaB تکمیل و ارسال کنند.  

پایان پیام/

کد خبر 1741250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha