ملت ایران با حضور و انتخاب انقلابی در انتخابات سیلی محکم دیگری بر گوش استکبار خواهند نواخت

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با بیان اینکه اینکه میثاق امت با ولایت همواره باید در زندگی‌ها وجود داشته باشد، گفت:ملت ایران در انتخابات امسال هم با حضور گسترده و انتخاب انقلابی و حاج قاسم سلیمانی خود سیلی محکم دیگری بر گوش کَر استکبار خواهند نواخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی ظهر امروز(۸ دی) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: برپایی حکومت الهی عصاره اسلام و حقیقت اسلام است که اگر مورد توجه قرار می‌گرفت تمام برکات اسلام را در خودش دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه بشر با جهل و ضعف خود همچنان گرفتار است و شرایطی به وجود نیاوردند که حکومت الهی برپا شود، افزود: نسخه الهی نیاز به پیوند عمیق و ناگسستنی آحاد بشریت با ولایت دارد.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی، ادامه داد: میثاق امت با ولایت در این روز این است که مفهوم ۹ دی همواره باید در زندگی‌ها وجود داشته باشد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه بزرگترین پیام ۹ دی پیوند با ولایت است، بیان کرد: جریان نرم و نفوذ در سال ۸۸ فتنه کردند اما مردم با حماسه ۹ دی نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند اما همچنان فتنه‌های دشمنان ادامه دارد.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی به اهمیت مسئله مهم انتخابات پرداخت و گفت: جریان استکباری و استعماری با تبلیغات و مصادیق مختلف می‌خواهد که مردم در انتخابات حضور پررنگی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه با بصیرت و تیزهوشی باید همه دعوت‌کننده به سمت حاکمیت الهی باشیم، افزود: کسانی که می‌خواهند مشکلات کشورشان حل شود باید با تبعیت از ولایت در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت ولادت زهرا(س) عنوان کرد: نقش مادری اینجا خودش را نشان می‌دهد و باید در دعوت خانواده به شرکت در انتخابات پررنگ‌تر شود.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی در ادامه افزود: اما مدعیان شعار زن، زندگی، آزادی که برای فوت یک دختر کشور را بهم ریختند، امروز وضعیتشان معلوم شده و در مقابل کشتار زنان وکودکان غزه یک نفر آنان اعتراض نمی‌کنند.

وی تأکید کرد: اگر حضور در انتخابات را سیلی محکم بر صورت استکبار برای نابودی آنات بنامیم، مردم خراسان جنوبی و ملت ایران تاکنون با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات‌ها سیلی‌های خوبی نواختند و در انتخابات امسال هم با حضور گسترده و انتخاب انقلابی و حاج قاسم سلیمانی خود سیلی محکم دیگری بر گوش کَر استکبار خواهند نواخت.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه افزود: مردم مشکلاتی دارند اما با تلاش مسئولان اجرایی کشور مشکلات اقتصادی حل خواهد شد اما این تمام مسئله نیست امام راحل فرمود اگر مسئولان تمام همت خود را برای حل مشکلات اقتصادی بگذارند اما مردم را از حاکمیت الهی غافل کنند خیانت است.

وی با اشاره به مردم مظلوم و مقتدر غزه و جبهه مقاومت گفت: اگر کشورهای اسلامی همانند یمن در مقابل مزدوران اسراییلی ورود کنند دیری نمی‌پاید که این غده سرطانی به زباله‌دان تاریخ بیفتد.

کد خبر 1741384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha