برنامه‌های فرهنگی و هنری باید با هماهنگی دستگاه‌های متولی برگزار شوند

هویزه، گفت: هرگونه برنامه در حوزه فرهنگ و هنر باید با هماهنگی دستگاه‌های متولی برگزار شود تا این دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها براساس مأموریت‌ها و شرح وظایف خود به‌درستی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، محسن هویزه در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش، با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در اجرای نظم و امنیت در اجرای برنامه‌های سطح شهرستان اظهار کرد: هرگونه برنامه در حوزه فرهنگ و هنر باید با هماهنگی دستگاه‌های متولی امور مربوطه اجرا شود.

فرماندار شوش، افزود: مشارکت و انجام برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر باید با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود تا ضمن نظارت بر محتوا و کسب مجوزهای لازم، شاهد اجرای برنامه‌های کیفی باشیم.

وی تصریح کرد: رعایت ضوابط و چارچوب‌ها در اجرای برنامه‌ها از موازی‌کاری دستگاه‌ها و گروه‌ها در اجرای برنامه‌ها جلوگیری کرده و باعث خواهد شد تا دستگاه‌های متولی اجرای برنامه‌ها براساس مأموریت‌ها و شرح وظایف خود به‌درستی عمل کنند.

هویزه، با تأکید بر لزوم حمایت از فعالیت‌ها و گروه‌های هنری عنوان کرد: اقدامات قابل‌قبولی در راستای ساماندهی وضعیت برنامه‌های فرهنگی هنری شهرستان شوش انجام‌شده که قابل تقدیر است و امیدواریم با راه‌اندازی انجمن‌ها هنری شاهد تعالی بیشتر این حوزه باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شوش هم در ادامه به بیان مطالبی پیرامون مباحث مربوطه پرداختند.

کد خبر 1741436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha