۹ دی؛ ثمره ایثارگری عالمانی همچون آیت‌الله مصباح یزدی

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی و بصیرت بخشی با هدف رشد و تعالی فرهنگی و معرفتی، گفت: حماسه ۹ دی ثمره بصیرت افزایی و بصیرت بخشی ایثارگرانی همچون آیت الله مصباح یزدی است.

حجت الاسلام کاظم شکری با حضور در آیین راهپیمایی حماسه ۹ دی که شنبه ۹ دی در میدان توحید کرج برپا می شود به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: حماسه ۹ دی یک رویداد عظیم فرهنگی و معرفتی است. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی و بصیرت بخشی با هدف رشد و تعالی فرهنگی و معرفتی گفت: حماسه ۹ دی ثمره بصیرت افزایی و بصیرت بخشی ایثارگرانی همچون آیت الله مصباح یزدی است.

به گفته وی، انقلاب اسلامی در طول حیات خود همواره با هجمه های متعدد از طرف ایادی استکباری روبه رو بوده است، دسیسه ها و ترفندهای بسیاری برای توقف نهال انقلاب از طرف دشمنان آن طرح ریزی شد که تمامی آن به واسطه نقش مالک گونه سردار شهید حاج قاسم شیرازی و نقش عمار گونه آیت الله مصباح یزدی از میان رفت. 

هدایت امامین انقلاب پیامدها و بحران ها را مدیریت کرد

حجت الاسلام شکری با اشاره به نقش و جایگاه ائمه مساجد در تبیین معارف انقلاب و مهدویت همچنین اهمیت نقش ولایت فقیه و امامین انقلاب در هدایت و رشد انقلاب اسلامی اظهار کرد: هدایت امامین انقلاب پیامدها و بحران ها را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در مسیر تحقق مهدویت و ظهور حضرت مهدی(عج) قرار دارد و در این مسیر با وجود مشکلات و دسیسه های آشکار و پنهان دشمنان همچنان به مسیر و رشد خود ادامه می دهد. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در حماسه ۹ دی و ماندگاری این روز عظیم الهی سندی پر افتخار در جریان تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است. 

کد خبر 1741438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha