دشمن می خواهد مردم را در انتخابات خسته و ناامید جلوه دهد

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: امروز دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا در انتخابات پیش‌رو مردم را خسته و ناامید از نظام نشان دهد.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تبریک سالروز حماسه ۹ دی اظهارکرد: همانطور که دشمن در ماجرای فتنه ۸۸ میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری کرد تا با شبهه پراکنی به انقلاب اسلامی ضربه بزند امروز نیز انتخابات را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در این حماسه همانند سایر حوادث تاریخی سربلند بیرون آمدند، خاطرنشان کرد: دشمن در هدف خود ناکام خواهد ماند زیرا که انتخابات در کشور ما به صورت مردمی برگزار می‌شود و یکی از مترقی‌ترین انتخابات دنیاست، از این رو تقلب و فرمایشی بودن انتخابات یکی از دروغ‌های مضحک رسانه ای است.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: برخی از تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات سوء برداشت داشته و گمان کرده اند شورای نگهبان باید در معیارهای انقلاب تساهل داشته باشد، در حالی که تقاضای مردم این است که شورای نگهبان به هیچ عنوان نباید از خطوط قرمز عبور کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان با اشاره به دلاورمردی های مردمان این مرز و بوم در تمام حوادث انقلاب و توطئه های دشمنان بیان کرد: همین مردم در ابتدای انقلاب با سخت ترین شرایط در کوران فتنه‌ها، راه اصیل اسلام و انقلاب را پیمودند و به جوانان و نوجوانان توصیه می کنیم همانند همیشه، بصیر و آگاه ادامه دهنده این راه باشند.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه مردم از ۹ دی درس ایثار، مقاومت و بصیرت را گرفتند، اضافه کرد: امروز، سنگرهایمان مستحکم‌تر از همیشه، توانمان مضاعف، ایمانمان مستحکم و ولایتمداری و مردمداری‌هایمان دو چندان شده و تا پای جان خواهیم ایستاد.

کد خبر 1741471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha