۹ دی روز نمایش اقتدار ملت ایران است

حجت‌الاسلام شیرازی گفت:۹ دی روز نمایش اقتدار ملت ایران اسلامی و روز بصیرت و حمایت از ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام علی شیرازی جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم روز بصیرت و گرامیداشت حماسه ۹ دی با اشاره به اینکه  امروز روز بصیرت، روز حمایت از ولایت، روز نمایش اقتدار ملت ایران اسلامی است، اظهار کرد: خداوند برای هر امتی پیامبری فرستاد و هدف همه آنها دعوت به بندگی و توحید بود.

وی افزود: پیامبران دل انسان‌ها را به خداوند و دین وصل می‌کردند و زمینه‌ساز رشد دین در جامعه بشری و نفی طاغوت و طاغوت شکنی بودند.

وی به طاغوت درون یعنی هواهای نفسانی و طاغون برون یعنی مبارزه با کفر پرداخت و گفت: طاغوت درون شامل هوای نفس و خودخواهی‌هاست که همان جهاد اکبر است و طاغوت بیرون مبارزه با نمرودیان، فرغونیان، شاه و صدام، داعش، سران کفر و مبارزه با سران استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی است و خداوند تکلیف را در این راستا مشخص کرده است.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه زمانیکه ملت ایران زیر پرچم امام حرکت کرد، دشمنان خواستند از ملت ایران انتقام بگیرند و ابتدا سراغ کردستان آمدند و تصور می‌کردند مردم کردستان در برابر ایران و نظام اسلامی می‌ایستد، در حالیکه نمی‌دانستند تفاوتی ندارد، گیلکی، مازنی، فارس، ترک، لر، کرد و بلوچ در ملت ایران یک ملت واحد هستند و شیعه و سنی در ایران اسلامی فرقی ندارند.

کردستان محور وحدت است

وی بیان کرد: سرزمین کردستان نمونه شد چرا که در این سرزمین خون بلوچ، کرد، فارس و اقشار مختلف ملت ایران از شیعه و سنی در این سرزمین ریخته شد و از سراسر ایران برای کمک به مردم کرد وارد این استان شدند و این سرزمین به سرزمینی مقدس تبدیل و کردستان به محور وحدت مبدل شد.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن در فتنه‌های سالهای ۷۸، ۸۸ و ۹۸ به دنبال شکست ایران بود، افزود: در همه این فتنه ها دشمنان ایران اسلامی با بصیرت مردم شکست خوردند و نتوانستند راه به جایی ببرند.

در این مراسم ضمن اجرای مدیحه‌سرایی حاضران با شعارهای کوبنده «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و قرائت بیانیه حمایت خود را با آرمان های امام و رهبری اعلام کردند.

کد خبر 1741556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha