نشست نقد و بررسی کتاب «هیرمان» برگزار می شود

نشست نقد و بررسی کتاب "هیرمان" با محتوای «خاطرات مردم لرستان از روزهای شهادت عزیز ملت سردار حاج قاسم سلیمانی»، به همت حوزه هنری لرستان ۱۱ دی ماه در سالن جلسات این حوزه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، به همت حوزه هنری لرستان نشست نقد و بررسی کتاب "هیرمان" با محتوای «خاطرات مردم لرستان از روزهای شهادت عزیز ملت سردار حاج قاسم سلیمانی»، با حضور جمعی از نویسندگان و  اهالی نشر و فرهنگ، اندیشمندان ۱۱ دی ماه در سالن جلسات این حوزه برگزار می شود.

مهمان ویژه و منتقد ادبی این نشست "سعیده ساکی" عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد می باشد که قرار است با حضور ایشان و سایر مدعوین کتاب یادشده مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

کتاب هیرمان نوشتهٔ رعنا مرادی نسب و گردآوری‌شده توسط مژگان بیرانوند، ستایش لطیف پور و فریبا مرادی نسب و ویراستهٔ زینب کیوان است و انتشارات راهیار آن را منتشر کرده است.

کتاب هیرمان خاطرات مردم لرستان از روزهای شهادت عزیز ملت سردار حاج قاسم سلیمانی را روایت می کند.

این کتاب دهمین جلد از عناوین ناشر درباره خاطرات مردمی از ایام شهادت سردار سلیمانی است.

در مقدمه می‌خوانیم: «بهار ۱۳۹۸ کسی چه می‌دانست از عمر پربرکت سرلشکر  عزیز ملت که قاعده دنیا و دنیاپرستان را برهم ریخته، کمتر از یک سال باقی مانده است!؟ سرلشکری که مردمش او را با نام کوچکش صدا می زدند ...

کد خبر 1741611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha