دانشجو معلمان پردیس فاطمه زهرا (س) ساری خادمیار رضوی می شوند

رضایی منش از آغاز نام نویسی کادر آموزشی و دانشجو معلمان پردیس فاطمه الزهرا سلام الله علیها ساری در سامانه خادمیاران رضوی با هدف ارائه فعالیت های عام المنفعه به نیت امام مهربانی ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، معصومه رضایی منش- رئیس پردیس حضرت فاطمه الزهرا(س) ساری در ویژه برنامه جشن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها با عنوان جشن میلا نور مطهر که در نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت های پردیس فاطمه الزهرا سلام الله علیها ساری در حوزه خادمیاری رضوی به یمن ولادت با سعادت دردانه نبی مکرم اسلام حضرت زهرا سلام الله علیها آغاز خواهد شد، اظهار کرد: خدمت به زائرین و مجاورین امامزادگان رضا علیه السلام آرزوی محبین اهل بیت علیهم السلام است.

دانشجو معلمان پردیس فاطمه زهرا (س) ساری خادمیار رضوی می شوند

وی به ارادت مردم شریف مازندران به حضرت ثامن الحجج علیه السلام اشاره کرد و افزود: مردم این خطه از شمال کشور در طول سال به مناسبت های مختلف به مشهد مقدس مشرف می شوند.

رضایی منش با بیان اینکه مردم مازندران حتی بخشی از محصولات باغی و کشاورزی خود را به نیت امام رضا علیه السلام انفاق می کنند، گفت: طی سال های اخیر مازندرانی ها همانند دیگر هم وطنان خویش با پیوستن به مجموعه خادمیاری رضوی به نیت امام هشتم شیعیان در حوزه های مختلف به نیازمندان و محرومین کمک می کنند.  

دانشجو معلمان پردیس فاطمه زهرا (س) ساری خادمیار رضوی می شوند

وی خاطرنشان شد: کادر آموزشی و دانشجومعلمان این پردیس نیز می توانند با ثبت نام در سامانه خادمیاری در محل کار، سکونت و تحصیل خویش به نیت امام رضا علیه السلام فعالیت نمایند و به پاس خدمت به نیت امام مهربانی از شیفت حرم در مشهد مقدس بهره مند شوند.  

کد خبر 1741732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha