مرکز پیشرفته درمانی ۳۰۶ میلیارد تومانی اوقاف در شهرستان ابهر تصویب شد

حجت الاسلام کرمی به مشارکت اوقاف زنجان در ارتقای حوزه بهداشت و درمان استان اشاره کرد و گفت: مرکز درمانی پیشرفته ۳۰۶ میلیارد تومانی اوقاف در زمین های وقفی ابهر احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران به مشارکت اوقاف و امور خیریه استان در ارتقای حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی و به منظور کمک و حمایت از ارتقای سطح بهداشت و درمان استان، ساخت طرح درمانی در شهرستان ابهر مصوب شد.

وی ادامه داد: این طرح در اراضی موقوفه شهر ابهر و به منظور ایجاد یک مرکز خدمات درمانی با مشارکت یکی از پزشکان با سابقه ابهر به تهیه و تدوین شده و پس از بررسی های کارشناسی لازم به تصویب سازمان اوقاف رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با یادآوری اینکه اعتبار این طرح ۳۰۶ میلیارد تومان است و با مشارکت بخش خصوصی و اوقاف تامین می شود، تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال و کمک به بهبود خدمات درمانی کمک مناسبی به توسعه شهر ابهر نیز خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام کرمی، برای اجرای طرح نیاز است که ادارات شهرداری ابهر، مسکن وشهرسازی استان  وهمینطور معاونت عمرانی استانداری زنجان نیز همکاری لازم را داشته باشند که قطعا منافع و آثار خوب آن به شهروندان خواهد رسید و هم نیات ارزشمند واقفین محترم که زمین های خود را وقف انجام کارهای خیر نموده اند اجرا خواهد شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خاطرنشان کرد: ثبت و حفظ موقوفات، ارتقا و افزایش بهره‌وری موقوفات  و اجرای نیات واقفین ارجمند ، سه وظیفه اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

کد خبر 1741883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha