70 شاعر آیینی کشور در مشهد اردهال گردهم می‌آیند

مدیر اجرایی آستان مقدس سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) از برگزاری گردهمایی دو روزه شاعران آیینی با حضور حدود ۷۰ شاعر کشور در این آستان مقدس خبر داد.

محمد خیرخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام شهادت امامزاده واجب التعظیم آقا سلطان علی بن محمد باقر علیهما السلام جمعی از شاعران آیینی در این آستان مقدس گرد هم می آیند.

مدیر اجرایی آستان مقدس سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) افزود: این گردهمایی در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ دی ماه به مدت دو روز با حضور حدود ۷۰ شاعر از شهرهای تهران، کرج، قم، اصفهان و کاشان در این آستان مقدس برگزار می شود.

خیرخواه با بیان اینکه برای این ویژه برنامه ادبی و مذهبی علاوه بر دورهمی ها و همنشینی های شاعرانه دو ویژه برنامه در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه نخست، پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مردم علاقه مند و برنامه دوم صبح جمعه ویژه شاعران حاضر در گردهمایی برگزار می شود.


مدیر اجرایی آستان مقدس سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) ادامه داد: همچنین در این گردهمایی از پوستر فراخوان نخستین کنگره بین المللی شعر آقا سلطان علی تحت عنوان ( کربلایی دیگر ) رونمایی خواهد شد.

خیرخواه افزود: این گردهمایی به همت مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام و آستان مقدس آقا سلطانعلی بن محمد باقر علیهما السلام در مشهد اردهال برگزار می شود. 

کد خبر 1742100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha