توزیع ۱۰۰هزار بسته معیشتی به نیت شهید سلیمانی در مازندران

سرهنگ مجیدی از توزیع ۱۰۰هزار بسته معیشتی و ۵۰۰سری جهیزیه بین نیازمندان مازندران خبر داد و گفت:۲۱۰میلیارد تومان برای برنامه های بزرگداشت چهارمین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازاستان مازندران، سرهنگ عسکر مجیدی-معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در  آئین سراسری نهضت کمک های مومنانه با اهدای ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند که به مناسبت دهه مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ولایت سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: جامعه هدف این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی سپاه کربلا با همکاری کمیته امداد و بهزیستی معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف سپاه برای مواسات و همدلی دارای شناسنامه هستند، یادآورشد: در ایام شهادت سردار سلیمانی ۵۰هزار غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می شود.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه ۶۰زندانی غیر عمد نیز به نیت سردار دلها به آغوش خانواده بازمی گردند، گفت: ۲۰۰گروه جهادی نیز با تاسی از مکتب حاج قاسم سلیمانی به مناطق محروم اعزام می شوند.

وی از افتتاح ۳۰مسکن محرومین در دهه مقاومت خبر داد و افزود: ۲۵پروژه آبرسانی نیز در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه ۲۱۰میلیارد تومان برای برنامه های بزرگداشت چهارمین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی هزینه شده است، خاطرنشان شد: افتتاح راه روستایی و گلزار شهدا نیز در بین برنامه های دهه مقاومت جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه در طول سال به همت بسیج و سپاه کربلا ۹۶۴ سری کمک جهیزیه و ۸۰۸ اقلام زندگی به نیازمندان استان اهدا شد، یادآورشد: همچنین تعداد ۱۰هزار و ۹۸۸کارت هدیه بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ مجیدی به توزیع لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: جشن تکلیف دختران و پسران نیز با حضور هزار و ۸۱۲دانش آموز مازندرانی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۹ماهه ابتدایی سال ۳۱۷زندانی جرائم غیر عمد از سوی سپاه کربلا آزاد شدند، افزود: در این مدت برای دستگیری از نیازمندان در حوزه های معیشتی، درمانی، تحصیلی، بهداشتی، جهادی و ...۳۹۵میلیارد تومان هزینه شد.

سرهنگ مجیدی به فعالیت دهکده اقتصادمقاومتی بسیج سازندگی سپاه کربلا اشاره و تصریح کرد: در این مرکز اقتصاد مقاومتی در بخش جوانان و سربازان از طریق اساتید آموزش مهارت داده می شود تا زمینه کسب و کار برای افراد جویای کار فراهم شود.
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند باید به مردم خدمت کنیم چرا که مطابق متون دینی شأنی بالاتر از خدمت به مردم نیست، گفت: جهاد امید آفرینی مدنظر رهبری است قدردان امید آفرینی که به واسطه فعالیت رسانه ها شکل خواهد گرفت، هستیم.

کد خبر 1742165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha