رئیس جمهور به استان زنجان سفر می کند

افشارچی به دور دوم سفر استانی رئیس جمهوری به استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این سفر رئیس جمهور ضمن بازدید و افتتاح چندین پروژه، به عنوان سخنران در سی امین اجلاس سراسری نماز نیز حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: اواخر هفته جاری میزبان ریاست محترم جمهور در استان هستیم.

وی با بیان اینکه از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور، تخصیص اعتبارات به طرح های حوزه راه و آب بیشترین سهم را داشت، گفت: برای دور دوم سفر نیز برنامه محور حرکت کردیم و همچنان طرح های مربوط به این ۲ حوزه سهم بیشتری را به خود اختصاص داده است.

استاندار زنجان در خصوص عدم جابه‌جایی برخی فرمانداران ناکارآمد و علت شکایت مدیران و فرمانداران از رسانه‌ها؛ گفت: وقتی صحبت از مدیران و انتخاب آن‌ها می‌شود، محدودیت بسیاری وجود دارد باید کل شاخص‌ها در نظر گرفته شود بنابراین وقتی مدیری انتخاب می‌شود از دالان گزینش رد می‌شود و فرایند ساده نیست.

افشارچی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص شکایت مدیران از اصحاب رسانه، گفت: در استانداری تا کنون از کسی شکایت نکردیم و انتظار این است همه شکایت های مدیران از اصحاب رسانه در استان پس گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری نامه های مردمی در جریان سفر رییس جمهور اشاره کرد و گفت: در این زمینه گردش کار در سامانه به صورت دقیق انجام می شود.

افشارچی گفت: قسمت عمده نامه های دور اول سفر رییس جمهور به استان مربوط به درخواست وام و تسهیلات بانکی بود که تا حد قابل توجهی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌های زیر ساختی در استان انجام شده، اذعان کرد: اتفاقات خوبی در سفر رئیس جمهور در استان رخ خواهد داد.

استاندار زنجان در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص نارضایتی عجیب مردم از مسکن ملی، خاطرنشان کرد: در استانداری ما هماهنگ کننده هستیم و بخش مهمی به عنوان بازرسی عمکرد است و بنده به عنوان راس دستگاه اجرایی استان حساس هستم.

وی با اشاره به اینکه دولت اقدامی را شروع کرد اما به تلاطم قیمتی برخورد کرد، ادامه داد: تمام مشکلات باعث شد تا متقاضیانی که فکر می‌کردند نهایت با ۷۰۰ میلیارد تومان صاحب خانه شوند اما مسکن‌های ملی به نزدیک یک میلیارد تومان رسیده و یک نارضایتی را ایجاد است.

کد خبر 1742192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha