شناسایی ظرفیت‌ها و مشکلات کانون‌های فرهنگی کردستان اولویت ستاد مساجد است

کیامهر گفت: شناسایی ظرفیت‌ها، توانمندی و مشکلات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان بویژه در روستاها اولویت ستاد مساجد استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، بهزاد کیامهر مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان در بازدید از کانون هدایت روستای قورق از توابع شهرستان کامیاران اظهار کرد: هدف ستاد مساجد استان در بازدید از کانون های فرهنگی بررسی مشکلات و مطالبات و همچنین ظرفیت و توانمندی کانون های فرهنگی و بچه های مسجدی است.

وی بیان کرد: قطعا با شناسایی توانایی بچه های مسجدی و فعالیت های کانون های مساجد میتوان به تقویت و پیشبرد اهداف این کانون ها کمک کرد.

کیامهر افزود: کانون های مساجد در سطح استان کردستان با اجرای فعالیتهای دینی، فرهنگی، هنری و قرآنی توانسته اند زمینه جذب کودکان، نوجوانان و جوانان را به سمت مساجد فراهم آوردند و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند.

شناسایی ظرفیت‌ها و مشکلات کانون‌های فرهنگی کردستان اولویت ستاد مساجد است

کیامهر با همراهی کارشناس ساماندهی ستاد، از کانون هدایت روستای قورق شهرستان کامیاران بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این کانون قرار گرفت.

در این بازدید که با حضور مدیر مسئول کانون انجام شد، روند فعالیت کانون‌ بررسی و پیرامون وضعیت و ظرفیت‌ها، پیگیری اجرای طرح‌های ملی و استانی، تشریح برنامه‌های ستادی گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 1742211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha