توسل به اهل بیت(ع) رمز  ایستادگی و مقاومت سردار سلیمانی بود

سردار رستمیان با اشاره به دلدادگی سردار قاسم سلیمانی به اهل بیت(ع)، گفت: روزی یکی از رزمندگان جبهه مقاومت برای حضرت زینب(س) مداحی داشتند تمام بند بند این مداحی حاج قاسم اشک ریختند آنجا متوجه شدیم که رمز موفقیت این شهید در نبرد با داعشیان توسل به ائمه اطهار(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار حمیدرضا رستمیان- از فرماندهان جبهه مقاومت در سوریه و همرزم شهید قاسم سلیمانی در ویژه برنامه روایت حبیب که در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی ذوب در ولایت بود، اظهار کرد: با توجه به تقارن سالگرد این شهید والامقام با ولادت حضرت زهرا(س) باید سیره این شخصیت های ارزشمند تاریخ اسلام و تاریخ معاصر در مبحث ولایت مداری برای جامعه به ویژه نسل نو تبیین شود.

وی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس مسیر خاص خودشان را طی کرده بودند و به عنوان فرمانده قرارگاه و سپس به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه معرفی شده بود، ادامه داد: دوستی و برادری حقیر با این شهید والامقام در جبهه مقاومت اسلامی تقویت شد و جزو سربازان شهید سلیمانی در میدان نبرد بودیم.

سردار رستمیان با اشاره به شاخصه مردم داری و نوع دوستی شهید قاسم سلیمانی خواستار ترویج و تبیین روحیه نوع دوستی و مردم دوستی این شهید والامقام شد.

وی با بیان اینکه یکی از آرزوهای هر رزمنده در جبهه مقاومت اسلامی این بود لحظاتی در کنار این فرمانده عزیز باشد چراکه دیدار، سخن گفتن و نشستن در کنار این فرمانده سراسر درس و حکمت بود، یادآورشد: روزی رمنده مازندرانی در دیدار با این شهید وامقام از حضرت زینب (س) سخن راند که سردار سلیمانی به درستی دست ادب به سینه نهادند و با نهایت احترام به مقام عمه سادات عرض ارادت نمودند.

سردار رستمیان اضافه کرد: حاج قاسم در طول مداحی یکی از رزمندگان جبهه مقاومت فقط اشک می‌ریخت و ما با اشک حاج قاسم، اشک می‌ریختیم و آن موقع  متوجه شدیم که ایستادگی و مقاومت این شهید برگرفته از توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) بوده است. 

کد خبر 1742268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha