دشمنان ملت ایران به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات هستند

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: دشمنان ملت ایران به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند هستند و بر روی این مسئله تمرکز جدی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری سه شنبه شب در مسجد امام حسین (ع) ورامین در مراسم بزرگداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: شهید سلیمانی یک الگوی تمام عیار برای تربیت نسل جوان انقلابی است.

وی افزود: در میدان نبرد غزه شاگردان و رهروان شهید سلیمانی جواب آمریکا و اسرائیل را می‌دهند در شورای امنیت سازمان ملل دست آمریکا به تنهایی بالا می‌آید و منفور بودن این کشور بیش از پیش نمایان شده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به انتخابات پیش رو در پایان سال گفت: دشمنان ملت ایران به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند هستند و بر روی این مسئله تمرکز جدی دارند.

وی سپس با اشاره به گرانی‌های موجود اشاره کرد و اظهار داشت: گرانی ها مردم را کلافه کرده است و جریان‌های سیاسی در کشور بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند، که مشکلات اقتصادی باعث عدم مشارکت بالا در انتخابات خواهد شد.

حدادعادل با بیان اینکه پادوهای داخلی و برخی شبکه‌های اجتماعی نقش پیاده نظام آمریکا را بازی می‌کنند، عنوان کرد: عامل اصلی فقر در کشور دشمن است و نیت آنها برای به ستوه آمدن مردم، در مقابل مشکلات اقتصادی است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری اغتشاشات سال گذشته را یک امتحان بصیرتی مهم برای مردم ایران ارزیابی کرد و گفت: در این جنگ ترکیبی باز هم بصیرت مردم بود، که در مقابل اغتشاشات سال گذشته دشمنان را نا امید کرد، اکنون برخی در پی آن هستند، که با عدم حضور مردم در انتخابات مجلس دشمن را امیدوار به ایجاد شکاف در میان نظام و مردم کنند.

حداد عادل بیان داشت: اکنون نماینده مؤمن، خدا ترس، پرتلاش و متخصص و… برای کشور نیاز است نظام شدیداً به دنبال برخورد با مفاسد اقتصادی است و اعلام آن از طریق تریبون‌های نظام از نشانه‌های این برخورد است.

وی در پایان اظهار داشت: مردم ورامین تاریخ غنی بصیرتی شصت ساله در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی دارند و ورامین در تاریخ اسلام، همواره به عنوان یک قلعه و دژ محکم دفاع از اسلام بوده است.

کد خبر 1742324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha