تجلیل از بانوان شاغل در ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از بانوان شاغل این ستاد و خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از بانوان شاغل در این ستاد و خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان تجلیل کرد.

جعفر نیک نفس در این مراسم، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: از منظر دین اسلام، خانواده از منزلت و قداست خاصی برخودار است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: نیک شوهرداری کردن، تربیت صحیح فرزندان و ایجاد آرامش، محبت و گرمی در کانون خانواده از وظایفی است که دین اسلام برای زنان قرار داده است.

وی با بیان اینکه زن مدیر خانواده است، خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت روانی که زن در خانه به همسر می دهد باعث می شود تا زنان بالاترین نقش در حفظ بنیان خانواده را ایفا کنند.

نیک نفس ابراز کرد: زنان در مسیر پر پیچ و خم زندگی، نقش های متعددی همچون نقش دختری، همسری و مادری را بر عهده دارند که برترین اینها، نقش مادری است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان اینکه سوره کوثر گویای مقام و شأن زن است، تصریح کرد: نقش مادری و جایگاه زن در جامعه اسلامی بسیار والاست و با دعای خیر مادر بسیاری به عرش رفتند و عاقبت بخیر شدند.

وی اظهار کرد: روز زن بهانه ای شد تا ضمن گرامیداشت روز زن، از بانوان شاغل در ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان تجلیل کنیم.

حجت الاسلام نیک نفس عنوان کرد: امیدواریم همواره بانوان، سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) را الگوی خود در زندگی قرار دهند.

کد خبر 1742383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha