دشمن به دنبال کمرنگ شدن نقش تربیتی مادر است

پازوکی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف نظام، جایگاه «مادر»به عنوان رکن اساسی و تربیت کننده نسل آینده جامعه رانشانه رفته اند، گفت: الگوگیری از سیره فاطمی بهترین راهکار برای خنثی شدن توطئه های استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، فرشته پازوکی-سرپرست دفتر اموربانوان و خانواده استانداری مازندران در آئین افتتاحیه دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار که در تالارمرکزی ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادو نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس استان  به ویژه ۳۶شهیده زن این خطه از شمال کشور، اظهار کرد: ما بانوان مفتخریم که روز بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد سراسر نور حضرت زهرا(س) را روز زن و بزرگداشت مقام مادر نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه زهرای مرضیه (س) در عمر کوتاه خود انسان های اسوه و الگو پرورش داد، افزود: نقش زنان و محوریت خانواده در تربیت فرزندان انکارناپذیر است.

پازوکی در ادامه سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ پرورش یافته ی مکتب فاطمی، سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، موفقیت روزافزون جامعه ایران به ویژه زنان پاکدامن و نجیب استان مازندران را در راه تقویت انسجام و محبت ورزی در کانون خانواده و کنشگری سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موثر را از درگاه ایزد منان خواستارشد.

وی به نقش بانوان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ نرم اشاره کرد و گفت: بانوان با تاسی از سیره عملی حضرت زهرا(س) به عنوان بانوان تاثیرگذار در حوزه های مختلف نقش افرین هستند.

پازوکی با بیان اینکه دشمن از ایران قوی می هراسد، ادامه داد: دشمن به دنبال تضعیف نقش تربیتی مادر است.

وی با بیان اینکه مادر به مانند قرآن کریم نقش تربیتی دارد، گفت: غرب، هویت زن ایرانی اسلامی را نشانه رفته است.

پازوکی به نگاه امامین انقلاب اسلامی به زن اشاره کرد و افزود: زن می تواند با عفت و حجاب در مسئولیت های اجتماعی و سیاسی حضور داشته باشد.

کد خبر 1742488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha