مجموعه‌های فرهنگی باید در جهت ترویج مکتب شهید سلیمانی بکوشند

حجت‌الاسلام آذرافروز، گفت: مساجد، بسیج و سایر مجموعه‌های فرهنگی باید در جهت ترویج مکتب شهید سلیمانی بکوشند تا انقلاب بیمه شود چرا که این تفکر بیشتر از گذشته باعث عزت و پیشرفت ایران اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی در کنار انقلاب بود و پای آرمان‌های آن ایستاد که از مهمترین ویژگی‌های این شهید والامقام می‌توان به اخلاص و صداقت در آرمان‌ها اشاره کرد.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خوزستان، با بیان اینکه از شهید سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت یاد می‌شود افزود: حاج قاسم کارهای بزرگی انجام داد و موفق شد توان جبهه مقاومت را در ابعاد نظامی، معرفتی و فرهنگی افزایش دهد و از آن یک نیروی مقتدر ساخت.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات سردار سلیمانی این بود که توانست قدرت نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی را بالا و افق‌ها را جلوتر ببرد و انقلاب ما را به عنوان انقلابی مکتبی، فکری و فرهنگی، صادر کند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، عنوان کرد: امنیتی که ما امروز می‌بینیم نتیجه رشادت‌های سردار دلها و دیگر شهدا است که در ایران اسلامی با آسایش، امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم.

وی بیان کرد: جریان استکبار به شدت در منطقه نقشه و توطئه پیاده می‌کند اما با خدمات و اقداماتی شهید سلیمانی به عنوان مردی تمام‌نشدنی و خستگی‌ناپذیر انجام داد، دشمنان نمی‌توانند به ایران نگاه چپ کنند.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خوزستان، خاطر نشان کرد: مساجد، بسیج و سایر مجموعه‌های فرهنگی باید در جهت ترویج مکتب شهید سلیمانی بکوشند تا انقلاب بیمه شود چرا که این تفکر بیشتر از گذشته باعث عزت و پیشرفت ایران اسلامی خواهد شد.

کد خبر 1742493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha