روستاهای دارای تنش آبی نهبندان تا ۱۴۰۳ به شبکه آبرسانی متصل می شوند

ایروانی گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام بیشتر روستاهای دارای تنش آبی نهبندان تا پایان سال ۱۴۰۳ به شبکه آبرسانی متصل می شوند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  ابوالفضل ایروانی امروز در جمع مردم روستای کلاته جنگل اظهار داشت: مطالبات مردم کلاته جنگل را در این بازید شنیدیم و مسئولان قول های مساعدی دادند که امیدواریم مصوبات اجرایی شود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه آنتن دهی تلویزیون و موبایل از مطالبات مردم این روستا بود، افزود: گازکشی بیشتر منازل انجام شده است.

ایروانی گفت: موضوع راه اندازی پست بانک از مطالبات مردم است که پیگیری خواهد شد، همچنین با قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام منعقد شده این روستا هم به شبکه آبرسانی متصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام روستاهایی که در این تفاهم نامه آمده از جمله روستای کلاته جنگل به شبکه آبرسانی سراسری نهبندان متصل می شود.  

فرماندار نهبندان با بیان اینکه هفت کیلومتر جاده کلاته جنگل در تیرماه ۱۴۰۳ افتتاح می شود،  گفت: روستای کلاته سرخ دارای ۳۵ خانوار است و پوشش آنتن دهی معابر را داریم اما اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در برخی منازل نداریم که پیگیری لازم انجام می شود.


ایروانی گفت: جاده آتشکده تاکلاته سرخ به طول ۱۴ کیلومتر است که هفت کیلومتر آن در دستور کار است.

وی با بیان اینکه دولت توجه ویژه به مناطق روستایی دارد، تصریح کرد: جاده این روستا تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید، مردم روستا باید مزیت ها و فرصت های اقتصادی موجود در روستا را معرفی کنند تا مسئولان برای آن تسهیلات ویژه در نظر بگیرند.

کد خبر 1742512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha