از کارهای قدیمی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد عبور کنیم

سرپرست ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: از روش ها و کارهای سنتی و قدیمی در کارهای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام وهاب پیشه ور سرپرست ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در  نشست با پرسنل کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیان داشت: امیدوارم در ستاد کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان به وظایف خودم  به درستی عمل کنم زیرا از انسان همان اعمال که باقی می ماند.

وی با بیان اینکه کار بعد از مدیریت آقای پودینه سخت خواهد بود، افزود: حلیم، متواضع، تعامل و اهل گذشت و همراهی از ویژگی های برجسته حجت الاسلام پودینه مدیر سابق ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد است؛ چهره عصبانی و در مقام تخریب کسی را از او در خاطر ندارم. 

سرپرست ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان تاکید کرد: دشمنان با مجهز بودن به پیشرفته ترین روش های تبلیغی به خاطر استیصال و خود را روبه نابودی می بیند دست به انتحاری می زند و از هر کار و روش غیر انسانی برای پیشبرد اهداف خودش استفاده می کند.

پیشه ور با تاکید بر اینکه یک توان جهادی در عرصه فرهنگی بگذاریم، ادامه داد: با ابتکار در روش ها و نوآوری ها در کارها و با ابزار فرهنگی، هنری و رسانه ای جوانان و نوجوان را در مساجد گردهم بیاوریم.  

وی افزود: از روش ها و کارهای سنتی و قدیمی در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد عبور کنیم.

کد خبر 1742568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha