اردوی جهادی پزشکی برای ۲۰۰ نفر از اهالی محله پنجتن مشهد

مسئول قرارگاه شهید علیمردانی گفت: اولین اردوی پزشکی قرارگاه شهید علیمردانی بعد از کرونا، همزمان با سالگرد شهید سلیمانی و ولادت حضرت زهرا(س) کار خود را آغاز کرد.

حسن بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهارکرد: فعالیت تیم پزشکی قرارگاه شهید علیمردانی بعد از کرونا در منطقه پنجتن مشهد مقدس شروع شده و خدماتی چون روانشناسی، زنان، مامایی، دندانپزشکی، ارتوپدی، عمومی، بینایی سنجی و چشم پزشکی به نیازمندان ارایه می شود.

وی افزود: تیم پزشکی ما به ۲۰۰ نفر از اهالی محروم منطقه خدمت رسانی کردند، که همه خدمات به صورت رایگان صورت گرفته است، خدمات دارو و عینک نیز برای بیماران به صورت رایگان انجام خواهد شد.

 بخشی عنوان کرد: طبق قولی که دکتر مقدسی رییس بیمارستان کامیاب دادند قرار است چهار عمل توسط خود ایشان برای نیازمندان که ویزیت شدند، انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: اردوهای پزشکی قرار است از سر گرفته شود و از خیرین نیز تقاضا داریم مثل قبل به ما کمک کنند تا بتوانیم  به نیازمندان خدمات دهی کنیم.

گفتنی است، قرارگاه شهید علیمردانی یک قرارگاه پزشکی است که به مناطق محروم خدمات رسانی میکند و تیم های پزشکی این قرارگاه که همگی پزشک هستند در سراسر حاشیه شهر مشهد و روستاهای اطراف مشهد سالهاست خدمت رسانی می کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1742619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha