جبهه مقاومت انتقام خون زائران شهید سلیمانی را می گیرد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه جبهه مقاومت پاسخ حکیمانه به حادثه تروریستی کرمان خواهد داد، گفت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی وظایفشان را انجام می‌دهند باز هم به آن‌ها تذکر می‌دهیم که حواسشان جمع باشد و بیشتر از اجتماعات مراقبت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری در خطبه های نمازجمعه این هفته مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد: بازهم خودم و شما نمازگزاران را به تقوا الهی سفارش و توصیه می کنم.

جبهه مقاومت انتقام خون زائران شهید سلیمانی را می گیرد

وی با اشاره به فرموده امیرالمومنین علی(ع)، افزود: هر که ورع اش کم باشد دلش می میرد بدنش به ظاهر زنده است اما قلبش می میرد(مرگ معنوی) و هرکه قلبش بمیرد اهل آتش است.

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) با اشاره فرموده پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) درخصوص حضرت فاطمه(س)، گفت: اگر تمام حُسن و نیکی به صورت شخصی درآید آن فاطمه(س) خواهد بود همچنین فاطمه(س) از تمامی انسان های روز زمین از نظر شرافت و کرامت برتر است.

وی با اشاره به سالروز ۱۷دی و قانونی شدن مسئله کشف حجاب توسط رضا خان، ادامه داد: این روز یادآور ظلم پهلوی به بانوان است. چرا که حجاب در ایران بیش از این که اسلامی باشد اسلامی بوده بدین صورت که ایرانیان پیش از اسلام محجبه بودند.

جبهه مقاومت انتقام خون زائران شهید سلیمانی را می گیرد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حجاب برای ما ایرانیان ملی، دینی و اسلامی است، افزود: کسانیکه اسلام را قبول ندارند و دم از ملیت و ایران بودن می زنند نباید به دنبال کشف حجاب باشند چرا که حجاب پیش از اسلام در ایران بوده است.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه بی حجابی رهاورد فرهنگ کفر و غرب است، گفت: فرقه ضاله بهائیت در ایران ابتدا کشف حجاب کردند بعد هم در دوران قاجار غرب زده هایی بودند که با چادر و حجاب مخالفت داشتند. سرانجام هم رضاخان با ابزار قانون حجاب را رسما ممنوع کرد و به محجبه ها جسارت کرد.

وی با بیان اینکه حجاب آئین پاک اسلام و سیره فاطمه زهرا(س) است، خاطرنشان شد: حجاب آئین نیاکان ایرانیان است.

جبهه مقاومت انتقام خون زائران شهید سلیمانی را می گیرد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه خانواده های شهدا باید در امر تبلیغ و ترویج حجاب پیشگام باشند، گفت: مادران و همسران شهدا باید امربه معروف و نهی ازمنکر کنند.

وی با بیان اینکه ۱۹دی سال ۵۶ قیام مردم قم و حوزه علمیه آثار و برکات زیادی نظیر بروز و ظهور انقلاب اسلامی داشت، اظهار کرد: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تلخ و رنج آور بوده است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن از سردار قاسم سلیمانی ضربه خورده است و از شهید سلیمانی ناراحت است، گفت: دشمن از نام، آرامگاه، تفکر و زائر سردار سلیمانی به شدت هراس دارد.

وی اضافه کرد: باید از رئیس جمهور وقت بابت سخنرانی در سازمان ملل که عکس سردار را روی دست گرفتند و این کار بزرگ خنجری بر دل صهیونیست‌ها و دشمنان بود تشکر کرد.

حجت الاسلام محمدی لائینی اظهار کرد: دشمنان از سردار سلیمانی کینه به دل دارند و به زوارش هم رحم نمی‌کنند، هدف از این عملیات تروریستی اولا پوشش دادن شکستی است که در غزه از نیروهای مقاومت که یادگاران سردار سلیمانی هستند، بود، دوم انتقام گرفتن از سردار سلیمانی با به شهادت رساندن زوار مرقد ایشان و سوم بازداشتن مردم از رفتن سر مزار ایشان تا با این کارها زوار را بابت زیارت بترسانند، از این کارها در تاریخ برای زوار امام حسین (ع) انجام شد تا بساط زیارت جمع شود اما مردم ما اهل ترس نیستند.

وی افزود: هدف دیگرشان این است که ایران را عصبانی کرده و به عکس العمل‌های احساسی وادار کنند که ایران اسلامی ما دست به اقدامات نسنجیده بزند، از آن طرف آمریکا و پشت سرش اسرائیل با ایران درگیر شود، اسرائیل خوشش می آید که ایران را با آمریکا درگیر کند، اما ایران اسلامی، مقاومت و فرماندهی کل قوا حرکاتشان حکیمانه و پخته است و ایران اسلامی عمدتا از طریق محور مقاومت انتقام خودش را بدون اینکه نیاز باشد مستقیما اقدامی کند می‌گیرد، چرا که فرزندان سلیمانی همه جا هستند.

خطیب جمعه ساری بیان کرد: انتظار داریم و می‌دانیم که انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان از دشمنان گرفته خواهد شد، البته نیروهای اطلاعاتی و امنیتی وظایفشان را انجام می‌دهند باز هم به آن‌ها تذکر می‌دهیم که حواسشان جمع باشد و بیشتر از اجتماعات مراقبت کنند.

کد خبر 1742801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha