انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام میثم تارم اولویت اصلی در داخل کشور را انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری عنوان کرد و گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نباید تحت شعاع هیچ مسئله ای قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۵ دی ماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: یکی از وعده های خدا پیروزی و نصرت در برابر دشمنان است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به این که خدا باوری و ولایت باوری باعث می شود تا خدا در دنیا انسان را تنها نگذارد، ابراز کرد: خدا با مومنین و انسان های با تقواست و انسان های مومن را تنها نمی گذارد همان طور که در دوران انقلاب اسلامی شاهد تحقق این وعده های الهی بودیم.

وی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ یکی از این وعده های خدا به مومنین محقق شد، اظهار کرد: یکی از این صحنه های تحقق وعده الهی، ۸ سال دفاع مقدس بود همه دنیا دست به دست هم داده بودند تا انقلاب اسلامی دچار شکست شود.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: آنها پیش بینی می کردند که ظرف مدت اندکی با تجهیزاتی که در اختیار صدام قرار داده بودند، ایران اسلامی تسخیر می شود اما غافل از این که خدا با مومنین است.

خطیب جمعه جیرفت با بیان اینکه امروز شاهد تحقق یکی وعده های الهی در جبهه های مقاومت هستیم، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت بیش از گذشته متحد است و مردم مظلوم اما مقتدر غزه با صبر و مقاومت بی نظیر صهیونیست ها و آمریکایی ها را از پای در آورده اند.

وی عنوان کرد: آمریکا با تمام توان وارد میدان نبرد در فلسطین شد تا وعده غاصبان فلسطین یعنی نابودی حماس را اجرایی کند اما سه ماه است که در مخمصه عجیبی گیر کرده اند و نتوانسته اند به اندکی از خواسته هایشان برسند.

حجت الاسلام تارم بیان کرد: آمریکا می خواهد خود را از دست داشتن در جنایات غزه   تبرئه کند اما این ادعای تبرئه قابل قبول و باور برای جهانیان نیست.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: جبهه مقاومت از حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشد الشعبی عراق و حماس گرفته تا جبهه مقاومت فلسطین، اسراییل را متحیر کرده است بنابراین اسرائیل به دنبال این است جهان را با مسائلی خارج از سرزمین های اشغالی سرگرم کند تا سرپوشی بر جنایاتش در غزه بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نه تنها برای جهان اسلام بلکه جهان بشریت مسئله اول و مهم، فلسطین است و آمریکا و اسرائیل هر چه که تلاش کنند در خارج از مرز ها افرادی همچون شهید سید رضی موسوی را ترور کنند با حادثه تلخی مثل حادثه سالروز شهادت شهید سلیمانی را به وجود آورند باز هم نمی توانند افکار عمومی جهان را مسئله فلسطین منحرف کنند.

حجت الاسلام تارم ابراز کرد: ملت ما عزادار شد اما خون های به ناحق ریخته شده این مردم مظلوم و بی گناه زائر سردار حاج قاسم سلیمانی بی جواب نخواهد ماند و به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، پاسخ سخت در انتظار جنایتکاران است.

خطیب جمعه جیرفت تاکید کرد: گر چه داعشی های تکفیری با آن هم با تاخیر قابل تامل جنایت گلزار شهدای کرمان را گردن گرفتند اما اتاق فکر آنها، آمریکا و اسرائیل است و داعش مامور و ساخته آمریکا و اسرائیل است و قطعا عامل اصلی این جنایت آمریکا و اسرائیل است.

وی با تاکید بر این که انتقام سختی در انتظار عاملان این جنایت است، اظهار کرد: زمان، مکان‌ و نحوه این انتقام به دست نظام مقدس جمهوری اسلامی است  و در هر زمانی که صلاح بداند پاسخی سخت خواهد داد.

حجت الاسلام تارم با اشاره به ۱۹ دی ماه سالروز قیام مردم قم بر علیه رژیم پهلوی، عنوان کرد: این قیام تاثیرگذار، شعله انقلاب را شعله ورتر و پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع کرد.

امام جمعه جیرفت افزود: مردم قم در ۱۹ دی ماه در دفاع از ولایت، مرجعیت و به دلیل توهینی که در روزنامه اطلاعات به امام شده بود به پا خواستند امروز مردم ایران اسلامی همان مردمی هستند که پای ولایت ایستادند و با همان بصیرت از انقلاب حفاظت خواهند کرد.

وی با اشاره به ۱۷ دی ماه سالروز توطئه غرب توسط رضاخان قلدر برای کشف حجاب بانوان ایرانی، ابراز کرد:  رضا خان قلدر پس از برگشت از ترکیه به دنبال کشف حجاب بود اما زنان و دختران ما با اراده قوی و با صبر، استقامت، ایمان و ولایتمداری نگذاشتند رضا خان قلدر به اهدافش در کشف حجاب برسد.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: امروز زنان قهرمان و دختران با ایمان ما می دانند حجاب و عفاف مانع حضورشان در صحنه های اجتماعی نمی شود و انقلاب اسلامی نشان داد زنان محجبه و عفیف می توانند در همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی حضور یابند و حتی در سلامت جامعه و خانواده خود سهیم باشند.

خطیب جمعه جیرفت تاکید کرد: غرب به زن به عنوان یک کالای مادی و ابراز نگاه می کند و امروز غرب باید نسبت به فجایع عجیبی که در مورد زنان اتفاق می افتد پاسخگو باشد.

وی اولویت اصلی در داخل کشور را انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری عنوان کرد و گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نباید تحت شعاع هیچ مسئله ای قرار بگیرد.

کد خبر 1742809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha