آمریکا و اسرائیل مقصران حادثه کرمان هستند

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه داعش پرورش یافته آمریکا وصهیونیست‌ها است، گفت: آمریکا و اسرائیل مقصران اصلی حادثه کرمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با بیان‌اینکه پوشش و پوشاندن کار و امر خداست، اظهارکرد: کشف حجاب یک توطئه استعماری است که توسط عنصر مزدور بی‌سواد و دست ‌نشانده انگلیس در ایران اجرایی شد.

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه در تاریخ معاصر هر جا خواستند اسلام را زمین‌گیر کنند روی حجاب دست گذاشتند، افزود: کشف حجاب یک ‌وسیله ‌ی استعماری برای سلطه فرهنگی و سلطه سیاسی بر جوامع است.

وی با بیان‌اینکه از بین بردن تمدن اسلامی همواره با ترویج بی ‏عفتی و مقابله با حجاب همراه بوده است، تصریح‌کرد: در همین ایام هم از حجاب به‌ عنوان دیوار برلین نام بردند که نباید از کنار آن به‌ سادگی عبور کرد.

حجت‌الاسلام حبیبی ادامه داد: در ماجرای ۱۹ دی و قیام مردم قم، مقاله‌ای که به دستور شاه در روزنامه اطلاعات منتشر شد و به امام توهین کردند و در همان مقاله به ‏طور صریح‏، بی‏ حجابی را فضیلت و حجاب را کهنه ‏پرستی و ارتجاع سیاه معرفی کردند و بزنگاه مطلب حجاب بود.

خطیب نماز جمعه خمام به حادثه تروریستی کرمان و بیانیه داعش در این خصوص اشاره و بیان‌کرد: کاملا مشخص هست سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بیانیه را تنظیم کرده و ادبیات و محتوای آن واضح است.

وی با تسلیت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: شناسنامه صهیونیست‌ها بر اساس تِرور و آدم کشی است و داعش هم پرورش یافته دست صهیونیست‌ها است.

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی مقصر اصلی حادثه کرمان هستند، اضافه‌کرد: حضرت آقا در پیام تسلیت‌شان فرمودند:«جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند بدانند که سربازانِ راهِ روشنِ سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد و تاوانِ این جنایت را بزودی پس خواهند داد.

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه این واقعه نشان داد شهید سلیمانی برای دشمن از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است و همچنان از مزار و راه و رسم سلیمانی می‌ترسند، افزود: راز محبوبیت سردار سلیمانی و تجلیل عمومی و خودجوش مردم از سردار شهید سلیمانی نتیجه اخلاص و صداقت اوست.

حجت‌الاسلام حبیبی در پایان یاد همه شهدای این حادثه خونین را گرامی‌داشت و این مصیبت را به خانواده‌های آنان تسلیت عرض کرد و از خداوند شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان مسئلت کرد.

کد خبر 1742851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha