120 پرس غذا به نام «ناهارِ تولد حضرت زهرامهمان حاج قاسم» در کرمانشاه توزیع شد

پات گفت: بمناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و تقارت آن با ولادت حضرت زهرا (س) ۱۲۰ پرس غذای نذری بین خانواده های هدف «به نام ناهارِ تولد حضرت زهرامهمان حاج قاسم» با حفظ آبرو توزیع شد.

فریده پات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه های کانون در سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: برنامه لشگر فرشته ها یک سری از برنامه های یکپارچه سلسله جشن های کانون های فرهنگی و هنری مساجد است که در مساجد و کانون های سراسر کشور فراگیر شده و بچه های مسجد در استان کرمانشاه  نیزدر این رویداد شرکت می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی در کرمانشاه با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) در همه ابعاد زندگی در قله بودند و نقش های اجتماعی، همسری، مادری  را به خوبی ایفا می کردند، خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها برای زنان، بلکه برای تمام مردم الگو هستند و  زمان کودکی در حالی که مادر بزرگوارشان را از دست داده بودند، پرستار پدر بودند و از او مراقبت می کردند.

120 پرس غذا به نام «ناهارِ تولد حضرت زهرامهمان حاج قاسم» در کرمانشاه توزیع شد

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) با بالاترین درجات معنوی، نقش مادری، همسری و اجتماعی خود را به نحو احسن انجام می دادند. باید در معنویت، خانه داری، فعالیت های اجتماعی و سیاسی و همچنین تربیت فرزندان از ایشان الگو بگیریم.

پات اظهار کرد: برگزاری مراسم تولد حضرت زهرا(س) ویاد بود چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی  و همرزمانش با ختم ۱۴۰۰۰ هزار صلوات و ختم دعای توسل همراه باتوزیع ۱۲۰ پرس غذای نذری  بین خانواده های هدف
"به نام ناهارِ تولد  حضرت زهرامهمان حاج قاسم" ، برگزاری جشن ولادت ، سخنرانی در مورد سبک زندگی فاطمی ، برگزاری محفل انس با قرآن از شاخص ترین برنامه های کانون است.

120 پرس غذا به نام «ناهارِ تولد حضرت زهرامهمان حاج قاسم» در کرمانشاه توزیع شد

کد خبر 1742889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha