داوطلبان هلال احمر سربازان جبهه سلامت هستند

شهرجردی ضمن تسلیت شهادت داوطلبان جمعیت هلال احمر، گفت:داوطلبان جمعیت هلال احمر سربازان جبهه سلامت و خدمت به هموطنان هستند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا شهرجردی، در مراسم روز داوطلب که در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در شهرستان خمین برگزار شد، گفت: از هفته فرهنگی خمین سال گذشته تا کنون جمعیت هلال احمر استان بالای ۱۰  مورد  ار کارهایی که ناتمام مانده بود را به تمام و طرح ها را افتتاح کرد. 

وی در ادامه با اشاره به این نکته که  قول های خوبی را از آقای احد پور گرفتیم افزود: در حمایت هلال احمر استان آمادگی تمام کارهای ملی را داریم و برگزاری المپیاد ورزشی در کل کشور را  در دستور کار داریم .

شهرجردی همچنین طرح های مثل مانور ترکیبی پدافند غیر عامل را از جمله برنامه های هلال احمر دانست و اظهار داشت: انشالله با حمایت استاندار طرح هایی را در دهه فجر بهره برداری می رسانیم.

مدیر جمعیت هلال احمر استان مرکزی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت هموطنان به ویژه داوطلبان هلال احمر، افزود: داوطلیبن ما همان سربازان سابق هستند من هم یک سرباز هستم و این مظلومیت را  میگویم که در غزه هم هلال احمر مظلوم بوده است تنها استانی که در کنار کرمان حضور داشتند استان ما بوده است .

کد خبر 1743037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha