مردم کردستان با حضور در انتخابات دشمنان را ناامید کنند

حجت الاسلام فرج الله گفت: امیدواریم مردم کردستان در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حماسه دیگر بیافریند و با حضور خود در صحنه، دشمنان را ناامید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین علی فرج الله مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی کردستان در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار خشنودی از حضور سردار گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان در این دانشگاه، تصریح کرد: تعامل فرماندهان نظامی با دانشگاه‌ها سبب خیر و برکت است.

وی دلیل برگزاری این مراسم باشکوه در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان را مناسبتهای ویژه و منحصر به فرد سالروز ولادت دخت نبی اکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت و همچنین مقاومت ۹۰ روزه مردم مسلمان غزه در برابر اسرائیل غاصب نام برد و با تقدیر از مردم همیشه در صحنه کردستان، افزود: کوچه به کوچه شهر سنندج با جانفشانیها و خون شهید بروجردی ها رنگین شده و مردم این استان همواره یار و یاور انقلاب بوده و خواهند بود.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان همچنین خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم کردستان در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حماسه دیگر بیافریند و با حضور خود در صحنه، دشمنان را ناامید کنند.

مردم کردستان با حضور در انتخابات دشمنان را ناامید کنند

دکتر قباد میمنت آبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان نیز طی سخنانی از ضمن تشکر از مشارکت مردم سنندج و دانشگاهیان این شهر ایام جاری را گرامیداشت و از حضور و همراهی فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تقدیر کرد.

در بخش دیگری از این مراسم از مادر گرانقدر دانشجوی شهید مدافع امنیت واحد سنندج؛ شهید غلامرضا بامدی؛ با اهدا لوح تجلیل به عمل آمد.

پایان بخش این مراسم با شکوه و معنوی که به همت شورای فرهنگی واحد سنندج برگزار شد؛ اجرای مراسم مداحی توسط روح الله قاسمی از مداحان اهل بیت و عصمت و طهارت بود.

کد خبر 1743070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha