خیرین مازندرانی برای توسعه و ترویج آموزش فنی و حرفه‌ای بسیج شدند

درویشی گفت:  خیرین نیک‌اندیش این خطه از شمال کشور با هدف ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺗﺮوﯾﺞ آﻣﻮزش ﻫﺎی ﻓﻨﯽ و ﺣﺮﻓﻪ ای ﺷﮑﻞ ﮔﺮﻓﺘ ﺗﺎ ﺑﺎ ﺳﻌﯽ در اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﻮان اﺷﺘﻐﺎل ﺟﻮاﻧﺎن و ﺗﺮوﯾﺞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﮐﺎر، ﯾﮑﯽ از ﻣﺎﻧﺪﮔﺎرﺗﺮﯾﻦ اﻋﻤﺎل ﻧﯿﮏ را ﺑﺮای رﺳﯿﺪن جوانان دیار علویان ﺑﻪ ایجاد شغل و دستیابی به درآمد پایدار ﺑﻪ ﯾﺎدﮔﺎر ﺑﮕﺬارﻧﺪ.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  سید حسین درویشی- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در آئین افتتاح مجمع خیرین توسعه و ترویج اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای حادثه تروریستی کرمان با بیان اینکه ۱۹گروه هدف را زیر محموعه داریم،   اظهار کرد: مجموعه هایی از آموزش ها را به جامعه هدف ارائه خدمت داریم و قطع به یقین امکانات دولتی پاسخگوی این حجم بالای خدمت رسانی نیست.  

خیرین مازندرانی برای توسعه و ترویج آموزش فنی و حرفه‌ای بسیج شدند

وی با بیان اینکه مازندران دومین استانی هستیم که خیرین عزیزمان در این راستا پیشگام شدند نشانه پیشتازی استان ما است، گفت:اقشار آسیب پذیر در راستای تفاهم نامه با بهزیستی، کمیته امداد، بسیج سازندگی و ... می توانند از آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شوند.

درویشی خاطرنشان شد: خیرین نیک‌اندیش این خطه از شمال کشور با هدف ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺗﺮوﯾﺞ آﻣﻮزش ﻫﺎی ﻓﻨﯽ و ﺣﺮﻓﻪ ای ﺷﮑﻞ ﮔﺮﻓﺘ ﺗﺎ ﺑﺎ ﺳﻌﯽ در اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﻮان اﺷﺘﻐﺎل ﺟﻮاﻧﺎن و ﺗﺮوﯾﺞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﮐﺎر، ﯾﮑﯽ از ﻣﺎﻧﺪﮔﺎرﺗﺮﯾﻦ اﻋﻤﺎل ﻧﯿﮏ را ﺑﺮای رﺳﯿﺪن جوانان دیار علویان ﺑﻪ ایجاد شغل و دستیابی به درآمد پایدار ﺑﻪ ﯾﺎدﮔﺎر ﺑﮕﺬارﻧﺪ.

خیرین مازندرانی برای توسعه و ترویج آموزش فنی و حرفه‌ای بسیج شدند

وی حمایت دستگاه ها و سازمان ها برای رسیدن به جایگاه مطلوب آموزش را بسیار مهم دانست و افزود: در کنار این مراکز و کارگاه های دولتی، مراکز خصوصی بعنوان آموزشگاه های آزاد نیز بصورت جدی ایفای نقش می کنند.

درویشی یادآورشد: آموزش مهارت در بخش های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی در ۵۰ رشته آموزشی از قبیل امور مالی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، تکنولوژی فرهنگی، عمران، تأسیسات، صنایع دستی و ... در قالب ۶۵۰ حرفه مهارتی به متقاضیان ارائه شده است.

خیرین مازندرانی برای توسعه و ترویج آموزش فنی و حرفه‌ای بسیج شدند

کد خبر 1743197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha