آخرین وضعیت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی کرمان

حسن زاده در مورد اخرین آمار شهدا و مجروحان حادثه کرمان گفت: تعداد مجروحان بدحال این حادثه پنج نفر است و شهدای این حادثه تروریستی همگی شناسایی و دفن شدند و آخرین آمار شهدا ۹۱ نفر هستند که این آمار با شهادت مجروحان در بیمارستان اعلام شده است.

امیر حسن زاده، معاون استانداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد آخرین وضعیت شهدا و آسیب دیدگان حادثه تروریستی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان گفت: الحمدالله آمار آسیب دیدگان این حادثه تروریستی به ۵۵ نفر رسیده که هنوز در بیمارستان بستری هستند و تعدادی از آنها مرخص شدند.

وی گفت: تعداد مجروحان بدحال این حادثه پنج نفر است و بحمدالله اقدامات درمانی در استان برای آنها انجام می شود و شهدای این حادثه تروریستی همگی شناسایی و دفن شدند و آخرین آمار شهدا ۹۱ نفر هستند که این آمار با شهادت مجروحان در بیمارستان اعلام شده است. تمام شهدا از استان بودند و تنها دو نفر از آنها از استان بوده اند. به خانواده های شهدا سرکشی شده و از طرف دیگر از رییس جمهور و معاونان آنها و وزرایی که به حادثه دیدگان و شهدا سرکشی کرده اند، تشکر می کنیم.

حسن زاده اظهار داشت: دولت به آسیب دیدگان و شهدای این حادثه نگاه ویژه دارد و دیروز در جلسه هیئت دولت دستوراتی برای رسیدگی بیشتر به خانواده شهدا و آسیب دیدگان دیده شد و این اقدامات در استان شروع شده است.

وی گفت: این حادثه بسیار سخت و سنگین بود و این حادثه را به ملت ایران و مردم کرمان تسلیت و تبریک می گویم و برای شفای بیماران و آسیب دیدگان دعا می کنیم.

وی در مورد وضعیت استان کرمان خاطرنشان کرد: مردم کمک کردند در روز حادثه آسیب دیدگان و شهدا انتقال پیدا کنند و در انتقال آنها به اورژانس و کادر پزشکی یاری رساندند و از روز بعد موکب ها در این محل فعال بودند و شهر به حالت عادی بازگشت و خودمان هرچند که سخت گذشت و هنوز صحنه هایی که از آن روز به خاطر داریم برایمان دلخراش است اما جلسات بدون یک روز تعطیلی برگزار شد و شنبه در اولین روز کاری جلسات زنجیره ارزش، شورای بانک ها، ارتباط با صنایع کوچک و بزرگ برگزار شد.

حسن زاده گفت: داغ این شهدا بسیار سنگین است و هیچ گاه از ذهن ما پاک نمی شود و انشاءالله با اقداماتی که مسئولان امنیتی و اطلاعاتی انجام می دهند، انتقام این شهدا و آسیب دیدگان از گروهک ها و افراد خاطی گرفته شود و التیام برای خانواده های آنها فراهم شود.

کد خبر 1743368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha