کانون‌های مساجد به پایگاه پرورش استعدادهای قرآنی تبدیل شده است

زمانی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری یک پایگاه قرآنی در مساجد هستند گفت: جذب و شناسایی نوجوانان و جوانان قرآنی و معرفی آن ها به مسابقات استانی و کشوری از دیگر فعالیت‌های کانون های مساجد است.

عذرا زمانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به پایگاه پرورش استعدادهای قرآنی تبدیل شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا(ع) شهر گندمان با اشاره به اهمیت رشد برنامه های مسجد با محوریت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: هر کانون فرهنگی هنری مسجد یک پایگاه قرآنی است.

وی افزود: کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) گندمان شهرستان بروجن یکی از مجریان طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن» در استان چهارمحال و بختیاری است.

زمانی، برگزاری مستمر طرح ملی تلاوت نور، برگزاری طرح تفسیر نور، برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم، برگزاری کلاس های آموزش تجوید، صوت و لحن و اذان را از دیگر فعالیت‌های این کانون است.

مدیرکانون مسجد الرضا(ع) شهر گندمان بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری یک پایگاه قرآنی در مساجد هستند گفت: جذب و شناسایی نوجوانان و جوانان قرآنی و معرفی آن ها به مسابقات استانی و کشوری از دیگر فعالیت‌های کانون های مساجد است.

کد خبر 1743519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha