مهلت شرکت در «جشنواره سرود قدس» کرمانشاه تمدید شد

با توجه به استقبال گسترده و درخواست‌های مربیان گروه‌های سرود کانون‌های مساجد کرمانشاه، مهلت «جشنواره سرود قدس» در استان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با توجه به استقبال گسترده و درخواست‌های مربیان گروه‌های سرود کانون‌های مساجد کرمانشاه و همزمانی این جشنواره با ایام امتحانات مدارس و دغدغه والدین مبنی بر ارائه بهترین اجرای گروه‌های سرود این جشنواره، مهلت «جشنواره سرود قدس» در استان تمدید شد.

براساس این گزارش، گروه‌های سرود کانون‌های مساجد که در زمان مقرر اقدام به ارسال اثر کرده‌اند با اولویت در ثبت‌نام و ارسال آثار در زمان تعیین شده می‌توانند به تمرین و ارائه اجرای جدید گروه‌های خود در مرحله داوری حضور یابند.

گفتنی است، با توجه به تمدید این برنامه علاقمندان برای ثبت‌نام و ارسال آثار گروه‌های سرود تا ۱۰ بهمن‌ماه جاری فرصت دارند در این بنامه شرکت کنند.

هنچنین، اهداء جوایز نفیس به گروه‌های اول تا سوم، هماهنگی حضور گروه‌های سرود برتر در مراسم و مناسبت‌های مختلف برای اجرا، دعوت برای حضور در برنامه‌های سیمای استانی زاگرس و ضبط استودیویی و ارائه فایل صوتی با کیفیت اجرای اعضای گروه سرود به منظور بهره‌برداری و ارائه فایل صوتی با کیفیت اجرای اعضای گروه سرود برای بهره‌برداری در اجراهای بعدی از امتیازات این جشنواره است.

کد خبر 1743549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha