کارگاه های آموزشی «آسیب‌های عزاداری؛ بدعت‌ها و خرافات» در آران و بیدگل برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از برگزاری کارگاه های آموزشی «آسیب های عزاداری؛ بدعت ها و خرافات» ویژه هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: کارگاه های آموزشی «آسیب های عزاداری؛ بدعت ها و خرافات» ویژه مدیران، اعضای هیئت امنا و فعالان فرهنگی هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این کارگاه ها به همت اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل، چهارشنبه ۲۰ دی ماه با حضور حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیر کل اسبق ادیان و فرق سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: کارگاه نخست، ویژه مدیران و اعضای هیئت امنای هیئات مذهبی منطقه سفیددشت از ساعت ۱۵:۳۰ در مسجد خاتم الانبیا(ص)محمدآباد مرکزی و کارگاه دوم ویژه سایر هیئات مذهبی شهرستان از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در اتاق اصناف آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

به گفته وی،  آشنایی مدیران هیئات مذهبی و فعالان فرهنگی با فلسفه عزاداری، شناخت خرافات موجود در عزاداری ها، آشنایی با عوامل پدید آورنده و اشاعه خرافات در عزاداری‌ها و آسیب‌شناسی خرافات در عزاداری‌ها از مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی است.

کارگاه های آموزشی «آسیب‌های عزاداری؛ بدعت‌ها و خرافات» در آران و بیدگل برگزار می‌شود

کد خبر 1743671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha