فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج پیدا کند

آیت‌الله حیدری، با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: شهدا آثار حیات خود را نشان می‌دهند و ضمن هدایتگری در جامعه، به حل مشکلات کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری، در یادواره شهدای انتظامی شهرستان اندیمشک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا از ایده‌های مقام معظم رهبری به شمار می‌رود که در دهه هفتاد آن را مطرح کردند و آثار و برکات زیادی هم دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بر لزوم الگوگیری از سیره شهدا تأکید کرد و افزود: شهدا آثار حیات خود را نشان می‌دهند و ضمن هدایتگری در جامعه، به حل مشکلات کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهدا مایه خیر و برکت هستند تصریح کرد: جامعه‌ای که شهید دارد، دارای حرکت، نشاط، هدفمندی، کرامت و عزت است و در مقابل ظلم و ستم می‌ایستد.

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج پیدا کند

آیت‌الله حیدری، با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضرورت دارد عنوان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی دیدیم که ملت ایران اسلامی با دستان خالی اما متکی به قدرت الهی در مقابل دشمن تا بُن‌دندان مسلح ایستاد و پیروز شد.

وی بیان کرد: فرهنگ شهادت ملت ایران را به حرکت درآورد و منطقه را وادار به مقاومت کرد و شاهد هستیم این فرهنگ موجب بیداری ملت‌ها شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خاطر نشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت و نماینده امامین انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت را همگان نشان داد که امروز می‌بینیم دشمنان از نام حاج قاسم هم هراس دارند.

تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی اندیمشک، مداحی، دکلمه‌خوانی، تشییع نمادین شهید و اجرای گروه مارش، از دیگر آیتم‌های این یادواره بودند.

کد خبر 1743767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha